3 Eylül 2015 Perşembe

Mert 8 Yaşında

Blogda yazi yazmayali 1 yili gecmis bile ... Nerden aklima mi geldi yazmak gene? Bu guzel gunun altina boyle yazilar yazmak istemezdim ama Suriyeli yavrunun deniz kıyısındaki cansiz bedeni beni 2 gündür kahrimdan öldürüyor:(
Elimden bireysel olarak bisey gelmedigi icin kendimden utaniyorum insanligimdan utaniyorum..
kacinci yuzyilda yasiyoruz hala boyle savaslardan dolayi ulkesini ailesi can havliyle terkedip kacmaya calisirken telef olan insanlarin varolduguna inanmak istemiyorum :(
Bu manzaralar karsisinda sessiz kalan dünya liderlerinin vicdanlarini nerde unuttularsa bulmalari icin var gücümle dua ediyorum:(
Sonra donup kendi evladima bakiyorum kendimi o ailenin yerine koyuyorum ancak kelimelerim yeterli kalmiyor hislerimi yaziya dokmeye :(


Ah be yavrum....
Oyle duygulaniyorum ki bu resimlere bakarken....
güzel evladim..
gözümden sakindigim her agrin sizin bana daha fazla dert olan ...
Buyudugunde bunlari gorup okuyup neler hissedersin bilemiyorum veya ben de o gunleri gorebilir miyim bilemiyorum ama bildigim tek sey dogdugun gunden beri her animiz her dakikamiz seninle rengarenk...
evimiz bayram yeri gunlerimiz dopdolu seninle...
komik hallerin , genelde atarli ergen  vaziyetlerin babanla beni bol bol gulumsetiyor...
8 Şubat 2015 yine arkadaslarim da illa olsun pastami da illa sen yap diye tutturdun herseyi senle ikimiz hazirladik yine bol eglenceli bir dogum gunu kutladik optuk hediyeler aldik ...
Meger o gun aslinda biz 3 degil 4 kisiymisiz... Meger kizkardesin o siralarda 1 aylik tutunma cabasi veriyormus icerlerde bir yerlerde...
Bu nedenle bu dogum gunun daha bir ozel daha bir güzel daha bir anlamli...
Seneye el ele verecegimiz bir dogum gunu daha olur insallah ...
Yeni bir neşe kaynagi katilir bize insallah...
Seni her zamanki gibi cok cok seviyoruz hayirlar olsun yeni yaşın😊😊
hep boyle neseli ol vicdanli ol...
cevrene karsi her daim duyarli bir çocuk ol...
kusurlara hatalara kayitsiz kalma insallah...


Bu sene de her yil oldugu gibi pastani beraber yaptik...

Her gelen arkadasina tek tek hatira hediyeleri hazirladik...
İşte böyle bir yaş günün daha bol eğlenceli yarışmalı oyunlu arkadaşlı geçti gitti....

3 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Elifciğimmmm çok sevindim bu habere. Doğuma az kaldı o zaman (belki de şimdi doğumdasın???). Sağlıkla gelsin küçük prenses. Sarı kafa artım abi oldu desene. Merto'ya sağlıklı , mutlu yaşlar. Seni de kocaman öpüyor ve tebrik ediyorum. Sevgiler. Bizim Mutfak-Aysel
http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

Neşeli Sesler dedi ki...

Ayselciğim hala beni takip ediyor olmana çok sevindim:) Blogumun hali içler acısıydı...:)
Kızımı kucağımıza almama 3 hafta kaldı inşallah sağsalim gelir. Dualarınızı bekliyorum.
Sevgiler...

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Canım benim sağlıkla gelsin inşallah güzel kızın. Elbette takip ediyorum, öpüyorum arkadaşım. Sevgiler.