7 Mayıs 2013 Salı

Son Zamanlarda Ben...

Zavallı minik bloğum benim.... Eller facebokdaki çiftlikleri ile daha çok ilgileniyorlardır eminim. Ben hayat telaşesinin verdiği karman çormanlıkla hiç bişeye yetişemez hallerdeyim. Oysa 2013 nasıl hızlı geçiyor hayatımda anlatamam. Şehir dışı gezmeler, İstanbul'u karış karış gezmeler, o davet masalarından bu davet masalarına koşmalar, misafirler, dostlar, gelenler gidenler derken günler su gibi akıp geçiyor.

Bu minnak minnak toplar çok gıcık zapzayıf arkadaşlarım içindi:( Onlar yedi ben baktım. Tarif burdan.Ya ben bu sene kilo konusunda napıcam böyle. 5 kg aldım yapıştılar gitmiyorlar... kış kışşş hadi yallah kilolar....

Yeşil salatamız

Zeytinyaglı fasülyemiz

 Dedim ya o davetten bu davete koşuyorum eski dostlarımı İstanbul sayesinde görebiliyorum diye. Bu güzel kahvaltı sofrası da 8 senedir görmediğim çocukluk arkadaşıma ait....

Şahaneydi!


Bu bol kalorili kek benim icadım efenim:) Bildiğiniz bitter çikolatalı kek üzerine de çikolata sosu. Ben yedim miiiii tabiki hayır:((


 Bu sofra da yine şahane bir akşamdan.... Miss muhabbetlerden....

 Bu ekran size yazının başında ne demek istediğimi özetlemiştir zannımca:))))

 eveeettttt bomba haberi en sona bıraktımm.... Taşındııımmmm hem de kendi evime taşındımmm:) Allah'ıma binlerce şükrediyorum ev sahibi olayından kurtuldum diye. Ben bu kiracılık olayına alışamadım efenim. Bana gör değil. Evet gırtlağıma kadar borcum var evet çok zor oldu ama umrumda değil. Sahiplik, sahiplenme duygusu benim için çok önemli ben bunu anladım.

Allah ev sahibi olmak isteyip de olamayanlara da versin. Canı gönülden dua ediyorum hepsine.

Daha içeriği düzgün postlarla karşınızda olmak dileklerimle diye bağlayıp ben kaçıyorum. Çünküüü çoookkkk işim var:)
Sevgiler....

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cokk sevindim kendim almis gbi!

Allah güle güle oturmak nasip etsin efendim,mutlulukla saglikla...

e darisi bize insallah,lakin artik bende usandim!

Sevgiler canim size.

tatlihayat dedi ki...

guke gule oturun elif,yakinda gayri menkul krali olcan,,allah saglikla yavrunla esinle mutlu oturmayi nasip etsinn,,yemeklerde guzel gorunuyor

Neşeli Sesler dedi ki...

Çok Teşekkürler Bir Terazi Kızı. İnşallah kısa zamanda size de nasip olur.

Serabım sat al şeklinde oldu. İnşallah garrımenkul kralı olduğum günler de gelir neden olmasın tabe:) Öpüyorum seni ve çok tatlı yavrularını:)

Adsız dedi ki...

Hi, this weekend is pleasant in favor of me, because this time i am reading
this enormous informative post here at my house.

Here is my weblog :: SEO