28 Ocak 2013 Pazartesi

Saymıştım... Seymiştim....

sa se diye biten cümleler istek özlem hasret cümleleriydi zannımca...Bilmem kaç yıl oldu en son Türkçe dersiyle haşır neşir olduğum hatırlayamamam normal :)
Şimdi ne mi olsa...???
  • Mesela bu sene İstanbul bu kadar soğuk olmasaymıştı...
  • Uzun zamandır bu kadar soğuk olmamış. Beni bekledi meret:( Hiç hazzetmem bu soğuk işlerinden. alıp başımı Karayiplere gidicem oraya yerleşicem. Memleket hasreti bu kadar yakmaz beni heralde...
  • Mesela bu kadar grip olmasaymıştım. Kendimi Türk doktorlarının incelemesine sunmuştum başları çok yoğun olacak ki kimse dikkate almadı. ama bak çıkacaktı benden bişeyler:) Napim kendi topuğunuza sıktınız:))
  • Mesela antibiyotik kullanırken son gün tekrar gribe çevirip tekrar yataklara düşmeseymiştim...
  • Manikür yaptırabilecek bir kuaför bulsaymıştım. Oturduğum yerde yakında güvenilir bir yer olsaymıştı...
  • Havalar misss gibi güneşli olsaydı bahar gelseydi hatta Türkiyede hep hava sıcaklığı 27 derece olsaymıştı:)))
  • Oğlum birden büyüseymişti. Birazcık mutlu olmayı öğrenseydi keşkem. Hep mızır mızır olmasaymıştı. 10 gün en azından mutluluktan havalara uçtuğunu görseymiştim.
  • Seyahatli bi işim olsaymıştı dünyanın heryerini görseymiştim ama minik oğlumu da ihmal etmeseymiştim.
  • Kordon'da olsaymıştım şu anda hava miss gibi bir fincan kahve ve bir dilim şu resimdeki cheesecake den olsaymıştı. Arkadaşlarımla, ailemle veya yalnız farketmez az bi soluklansaydım oh beee deseymiştim. Ama nerdeeeeeeee:(
  • 3 gün sonra çıkacağım yıllık izne bugün çıksaymıştım keşkem:( Valla hiç enerjim kalmadı zati vücut alarm veriyor hastalıkla sıkıntıyla. 2 senedir mütemadiyen tatilsiz bir şekilde çalışınca normal bunlar kızım normal sana ii oldu:)) Sanki madalyam oldu 365*2 yıl tatilsiz çalıştığım için. Devam et kızım et canım...
  • Yeni bir telefonum olsaymıştı. elimdeki i3s iice yavaşladı deli ediyo beniiiiiiii... Arkadaş seramoni ile açılıyo kapanıyor. Eskidi bu eskidi çöp zamanı geldi çöppp
  • Yeni ve kendime ait bir evim olsaymıştı İstanbul'da... Bıktım kiracılıktan. 5 ay kiracılık yetti arttı bana ne zormuş yaw. Allah yardım etsin kiracılara biran önce ev sahibi olsun hepsi amin..:)
  • İş için hiç bişeyi öğrenmek zorunda kalmasaymıştım. PDF lerden bi kablo çıksaymış kafama takıp 10 dk sedyede uzansaymışım hepsi yazılsaymış kafama. Ben de oku oku oku yapmsaymıştım. Ucu bucağı yok bitmiyor öğrenmek... Teknoloji takip etmek zor iş vesselam.
  • Her çıkan oyuna gidebilseymiştim. Ayrıca tiyatrolarda dramı yasaklasalarmış hep komedi oyunları olsaymıştı.... İnsanı güldürmek kolay ama derinden vurmak zor içş çok nadir duygusal iyi oyun çıkıyor o da bana rastlamıyor.
  • Evde her işi yapan bi makinam olsaymıştı. Sabah kursaymıştım. Akşam geldiğimde hepsini yapmış olsa bi de söylenmese uyy yoruldum diye. Acep çıkar mı ki? Japonlardan umutluyum du bakalım:))
  • Babanem derdi ki "e şimdi habu elektriğu icat eden gavurdur diye cehenneme mi gidecek? Uyy Allah razi olsun O'ndan" :) Ben de aynı fikirdeyim. İnsanlığa bu denli faydası olan birinin yeri hep cennet olmalıymıştı.
  • Fırat repliği olan "banane canım sıkılmasaymıştı" diye yazmadan olmaz:)))

Saçma sapan bir post ile kendi blogumu hacklemekten hiiiççç rahatsız değilim. Bu gün de böyle olsun napalım. bu arada "saymıştı" kelimesi de fakülteden Meral adında bir arkadaşımdan bana hatıradır. Bir şey hayal ederken hep "şöyle olsaymıştı" diye devam ederdi cümlesine. Şimdilerde minik bir bebeği oldu. Meral'im keşke yanınızda olsaymıştım da öpseymiştim minik kuzuyuuu:)

Hepinize gripsiz ve misss gibi hayallerle dolu bir hafta dilerim.



5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

benimde "söyle olsaymisti!" diyen bir arkadasim vardi,sorunsuz günler!

Gülenay dedi ki...

Ay Elifff pdf lerin zihne yazilmasi olayini pek begendim, ne cuzel olurdu da:)))

Gülenay dedi ki...

Ay Elifff pdf lerin zihne yazilmasi olayini pek begendim, ne cuzel olurdu da:)))

Gülenay dedi ki...

Ay Eliiiiiffff pdf lerin zihne yazilmasi olayini pek begendim, ne cuzel olurdu da:)))

Neşeli Sesler dedi ki...

hahah dimi Esmoş ne kolay olurdu:)