14 Kasım 2012 Çarşamba

Ceyda'yı Geri İstiyorum!


Resim yazısı ekle
 Ankara'da bişey bıraktım ben yaaa birisini bıraktım ben! Üfff lazım lazım lazımmmmm!!!!!
Gelsin bi kahvaltı yapalım gene
Gelsin bi saçını çekicem gene...
Gelsin bi uğraşcam gene...
Gıcık edicem...
Çayı üstüne dökücem...
Aaaa göbeğin çıkmış gene diycem...
Ah Ceyda vah Ceyda diycem...
Kısacası ben Ceyda'yı geri istiyorum EVREEENNNN!!! Etrafımda olsun yakınımda yamacımda  olsun EVREENNNNN....
Mesaj at mesaj at ben hallederim diyosun ya sevgili EVREN... Hadi bakalım göster gücünü:))
Hatırlatayım  çok kurtluyumdur. Beklemeye hiç ama hiç tahammülüm yoktur!
:))


5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

ne güzel bir sofra böyle...
eöeği geöen herkesin ellerine sağlık...

sizede Allah KAVUŞTURSUN...

kardelen sezgin dedi ki...

Çeyda bu sofraya kesin gelir ben olsam gelirdim bayılırım böyle mükemmel kahvaltı safrasına

Let's Party dedi ki...

MIHLAMAMI O BAYILIRIM:)HIMM:) TAKIBE ALDIM SENI BENDE BEKLERIM:)

Merve Sargin dedi ki...

artık sizin neşeli yazılarınıza hasret kaldık =)

istanbul'a geleli beri blogunuzun okuyucularını bir hayli boşladınız sanki :( bir üzgün suratta bizlerden size gelsin o zaman :)

Betül dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum
Elif'ciğim.

Sevilerimle.