25 Haziran 2012 Pazartesi

Sevdiklerinize Çikolata ile Harika Bir sürpriz yapmak için...


 Daha önce bir kaç kere çikolata siparişi verdiğim siteden bu sefer bana hediye çikolata gelmesi çok güzel bir duygu oldu benim için. Çikolata Yolla  ekibinden Tuğçe hanım bana bu güzel çikolataları gönderdi. Hem de çok anlamlı bir günde...


 Cuma günü benim minik oğlum sünnet olup artık abi olduğu için Pazartesi işyerinde ufak bir kutlama vardı. Arkadaşlarla börek siparişi vermiştim tam da üzerine bu güzel çikolatalar geldi. Kutlama biraz daha tatlanmış oldu.
 Sevgili çikolata yolla ekibine tekrar teşekkürlerimi iletir bu nazik ve hoş insanlarla sizde sevdiklerinizi mutlu edin derim. Mutluluk için bu adrese tık tıııkkkk...:)

2 yorum:

Kahveci dedi ki...

Ne kadar şık hediye almışsınız. Oğlunuzun sünneti de hayırlı olsun.
Sevgiler;
çiğdem

siyahkuğu dedi ki...

Çok güzelmiş.