22 Haziran 2012 Cuma

İlknur'un Cheese Keki



Ta taaaammmmmm.....
Gerek facebook ile gerekse mesaj ve maillerle ısrarla tarifi istenen kek karşınızda:)
Hatice'nin baby showerında kkomşum İlknur'un hazırladığı misss gibi cheesekeki akşam kendim bizzat denedim ve tarifi paylaşıyorum. Ama paylaşmadan kısa bir şeyler anlatmazsam olmaz tabi:))

İlknur'un malum bu keki çok ünlü . Ay sen şöyle yapıyosun ay süper muhteşem diye kendisini Cheese kek ilahi ilan ettik gitti. Tabi hanfendi pek mutlu bu durumdan. Geçen akşam bi gittim bizimki yine kek yapıyor. Bi baktım ki Dr. Otker poşetleri:)))))) İlknur bunlar neeeee:)))) İşte sırrı bunlar demez mi :)) Ahhh İguş ahh dedim bunca zaman tarifim de tarifim diye bizi oyaladın ya :))))

Sonuç olarak tarif çok kolay ama hakkaten arkadaşımın bazı ipuçları bu tarifi güzelleştiren. Mutlaka içine kattığı sevgi ve özeni de tadını kat be kat arttırıyor. İlknur'uummmm hayatımda senin kadar insan canlısı bir başkasını da görmedim yani:) Neşen hep daim olsun arkadaşım:))

Malzemeler;
Taban için;
  • 2 paket eti burçak bisküvi
  • 75 gr erimiş margarin
  • yarım çay bardağı süt
Ara Dolgu Malzemesi için;
  • 1 paket Dr.Otker Hazır Cheesekek yap :))))
  • 100 gr labne peynir ( işte püf nokta ekstradan içine labne ekliyor)
  • 2.5 su bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı yoğurt ama katı tarafından
Üzeri için;
  • 1 paket Dr. Otker vanilyalı puding
  • 2.5 su bardağı vişne suyu ( ben kendi yaptığım vişne suyunu kullandım siz hazır da kullanabilirsiniz)
Yapılışı;
Bisküvileri rondodan geçirip iyice toz haline getirin ve erimiş yağ ve süt ile iyice yoğurun. Keki yapacağınız kalıbın altına iyice bastırarak yayın.
Ayrı bir kapta Ara dolgu malzemesini çırpıp hazırlayın ve tabanın üzerine yayın sonrasında dolaba kaldırın. Malzemeler dolapta soğurken vişneli pudingi hazırlayın. Puding pişip hafif ılıdıktan sonra dolgu malzemesinin üzerine yayıp dolapta 1 gün bekletin.

Hakkaten enfes oluyor. Daha bu sabah işyerine getirdim herkes hazır zannetti:) Aslında hazır da sayılabilir:)))

4 yorum:

siyahkuğu dedi ki...

Çokta kolaymış , görüntü süperr,hemen denemem laım:) ellerine sağlık
tarif için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Üzerindeki vişneli pudingi nasıl yapıyoruz, vanilyalı pudingi, vişne suyu ile mi pişiriyoruz ?
Şimdiden teşekkürler

Neşeli Sesler dedi ki...

Merhaba,

Evet vişne suyu ile vanilyalı pudingi pişiriyoruz sonra dolgu malzemenin üzerine döküyoruz.

Adsız dedi ki...

Bu tarifi yarın deneyeceğim, yanlız tadı enfesti:)))