12 Haziran 2012 Salı

Defne Yapraklı Balik & Kuru Domates Salatası

Ankara'da son günlerimizin tadını çıkarıyoruz. Uzun uzun yemekler yiyoruz püfür püfür esen balkonumuzda. Kahveler içiyoruz sonrasında... Ankara'da gitmediğimiz tüm mekanları deniyoruz tek tek. Gitmediğimiz yerleri, tatmadığımız lezzetleri aceleyle deniyoruz geziyoruz yapmadık demeyelim diyoruz.

Bu düşüncelerle çarçabuk geçen haftasonunun ardından akşam yemeği için balkonumuzda bir keyif yapmaya karar verdik. Izgarada balık ve bol salata ile miss gibi bir sofra kurduk. Balıkları normal yağlayıp tuzladım içine defne yaprakları yerleştirdim ve bu şekilde pişirdim.


Balıklar pişerken dolapta durup durup sinirimi bozan kuru domatesleri de değerlendirmeye karar verdim. Kuruları 10 dk suda haşladım. Süzdüm. 1 çay kaşığı kimyon, 1 limon, 1 çay kaşığı kırmızı pul biber,zeytinyağı ile harmanladım. Harika oldu. Kalanları da böyle değerlendireceğim sanırım.


:)

2 yorum:

canan dedi ki...

Tam yaz sofrası olmuş,ellerinize sağlık..

Bizim Mutfakdan dedi ki...

Canım balıklar nefis görünüyor ellerine sağlık.

Elindeki kurutulmuş domatesleri bana gönderebilirsin ben seve seve tüketirim. Yok göndermem dersen sana şu tarifi şiddetle tavsiye ederim. Bu arada bloğumu wordprese taşıdım(Aysel-Sıcakpaylaşımlar)
Artık Bizim mutfak olarak yayındayım :) Çok uzun oldu dimi :)

http://bizimmutfakdan.wordpress.com/2011/01/11/kizarmis-ekmek-yataginda-cevizli-kurutulmus-domates/

Sevgiler, öpüldün...