15 Mayıs 2012 Salı

Sezen ve Senol Malikanesinde Aksam Yemeği


Haftasonu çok anlamlı ama bir o kadar yorucu geçti bizler için. Neden diyeceksiniz tabiki İstanbul'da ev bakmaca okul bakmaca telaşeleri için böyle yorucu geçti. En güzel tarafı da yıllardır görmediğim arkadaşlarımın evinde kraliçeler gibi ağırlanmamız ve hoş sohbetlerler miss gibi yemekler yememizdi:)

Haftasonu iki arkadaşıma ayrı ayrı misafir oldum. Diğer sofrayı da paylaşıcam ama tarif bekliyorum:) Allah'ım bir özen bir özen. Ben sürekli mahcup ne gerek var bu kadar yemeğe ne gerek var bu kadar özenmeye desem de aldığım cevap hep aynı "aaa ama olmaz ki senin gibi bir gurmeye bu az sonra bloglarda yayınlanacaklar olmaz" :))))
Blog yazarı olmanın hele de yemek blogu yazarı olmanın faydaları diyebilirim.


Bu muhteşem sofra Sezen'e ait. Sezen üniversiteden sınıf arkadaşımın eşi. Hayatımda tanıdığım en olgun en hanım insanlardan. Şenol da bir o kadar zıpır:) Ahh şenol kara sevdanda sonunda muradına erdin. İyi ki de bu kadar çok koşmuşsun Sezen'in peşinden:))) Sonsuza kadar mutlu olun inşallah.

Cumartesi akşam oturduk bu güzel sofraya ... Fakülteden başka bir arkadaşımız daha geldi. E malum derbi gecesi. GS-FB maçı kiralandı. Her iki takımı tutmasam da yüreğim ağzımda GS ın şampiyon olmasını izledim. Valla Fatih Terimle beraber ben de heyecandan ölecektim. Şenol GS lı Murat Fenerli ama ben hiçbirini tutmadığım halde GS için daha heyecanlı:)))) Ooohhh sonunda şampiyon oldular. Banane ise ama olsun yine de GS şampiyon olsun:)))

Karnıyarık en sevdiğim yemeklerdendir. Çok da güzel yaparım. Kendi tarifim için tık tıkk:)
Blogum aracılığıyla da bir kez daha teşekkür ediyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Demek senide İstanbula alıyoruz ne güzel :)
İstanbula taşınınca tanışmayı çok isterim elifcim.
hakkında hayırlısı olsun.
Arkadaşınında ellerine sağlık masada yok yok maşallah
Sevgiyle kal

ilhan dedi ki...

Masadakiler süper gözüküyordu da, GS ilgili yorumunuzu okuyunca sanki daha bir güzelleştiler.:))