9 Mayıs 2012 Çarşamba

Ağlamak Bile Dostlarla Güzel...

Yapacak çok şey düşünülecek çok ayrıntı ama bunlara kafa yoracak ne zaman ne kafa var bende bu günlerde.... 2012 sonları benim ve ailem için epey bir debdebeli geçecek... İstanbul'a taşınacak olmam ayrı bir handikap oldu çıktı zaten. Çocuğumun okula başlayacak olması üstüne cabası... Haftasonları İstanbul'a git gel okul seç semt bak kafan çorba olsun geri gel... :( Allah'ım yatsam kalksam da bu işler sona erse artık:( Tanıdığım tanımadığım herkesten dua bekliyorum bu süreçte.

 
Geçen İstanbul ziyaretimizde çocukluk arkadaşımın evine misafir olduk. Taa ortaokuldan diğer arkadaşlarımız da geldi. Özlem o kadar çok şey haızrlamıştı ki bize saatlerce sofradan kaldırmadı bizi. Sanırım bir milyon kalori almışımdır:))

Yemeği sabah ezanına kadar süren derin sohbetller kahkahalar takip etti...
Düşündüm de ne çok şey paylaşmışız ne hüzünleri yaşamışız beraber. Ne saçma şeylere ağlamış ne gereksiz şeylere saatlerce durmadan gülmüşüz:))) Ahhh Özlem yüzyıl geçse o mimiklerinle bizi öldüreceksin:)))


Arkadaşımın muhteşem bir blogu var ve bu lezzetlerin hepsi orda . Eğer bu güzel tarifleri merak ediyorsanız tık tıııkk:)



Bu arada çektiğim bu güzel resimlerden dolayı da instagram programını tebrik ediyorum. Hala kullanmayanınız varsa ve iphone telefonunuz varsa mutlaka deneyin. Muhteşem fotograflar çıkıyor ortaya...

2 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

çok güzel bir sofra olmuş. afiyet olsun....

ÖZLEMCE dedi ki...

Arkadaşım yemekler sizinle lezzetlendi :) en kısa zamanda sizin için tekrar hazırlık yapmak istiyorum :)