26 Nisan 2012 Perşembe

Albenili Limonlu Kek


Allah'ım bu kakaolu çikolatalı kek işleri beni yakıp yıkıyor yaa:) Kendimden geçiyorum 1 dilim kahve ve kakaolu kek ile:) Börek çörek yemek mangal hepsi bir kenara kek bir kenara benim için. Bu da geçen akşam hadi bi kafadan bi kakaolu kek atayım da sonra kahve ile hüpleteyim dediğim anlarda bu tarif çıkageldi aklıma. Albeni çikolatası vardı evde 2 tane karamelli karamelli pek bir güzel oldu . Denemenizi tavsiye ediyorum.
Malzemeler;
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı süt
  • 1 limonun kabuğu rendesi ve yarım limon suyu
  • 2 paket albeni çikolatası minik minik doğranmış
  • 1 küçük paket kakao
  • 2 su bardağı un
  • 1 tane vanilya
  • 1 tane kabartma tozu

  • Yapılışı; yumurta ile şeker iyice çırpılır. Kalan malzemeler eklenip iyice karıştırılır. 170 derece fırında ilk 35 dk kapağı açılmadan sonrasında kürdanla kontrol ederek pişirilir. Sonra miss gibi sade bir kahve yapılıp hüpletilir... Sonra sonsuuzzz bir huzur dolar insanın içine:)))

3 yorum:

fatma krbyz dedi ki...

albenili kek..ilginç enteresan... :) ellerine sağlık elifcim..ilk fırsatta denicem..karamele de bayılırım bu arada ..resmin kenarından aldım bi parça.. :) ımmmmm güzeelmiş..

ÖZLEMCE dedi ki...

çok merak ettim keki yerken albeni çikolatasını tadı anlaşılıyormuydu ?
elllerine sağlık...

Fincan Teyze dedi ki...

kek çok güzel görünüyor...
mutlaka deneyeceğim...