16 Mart 2012 Cuma

Yastık Adam







Benim blog yemek blogu olmaktan çıktı. sağdan soldan her telden şeklinde devam ediyorum hayata :)

Bu oyunun güzelliğini yazmazsam olmaz artık.  Aylar önce gittik ama şimdi fırsat oldu yazmaya...


Ankara Devlet Tiyatroları bu yıl hiç olmadığı kadar başarılı bence. Birbrinden güzel oyunlar sahneleniyor. Biz de elimizden geldiğince gitmeye çalışıyoruz. Yastık adam ömrü hayatımda seyrettiğim en güzel tiyatro oyunu olmaya hak kazanmıştır efendim. Belki bir anne olduğum için oyun beni daha çok etkiledi ama her anını tırsa tırsa soluksuz seyrettiği bir oyun oldu.


Oyuna ilk girişte her zamanki gibi Esma ile kakkara kikkiri ilerliyoduk tam yerime doğru yönelmişken puslu siyah karanlık sahnede anammmm arkamda bişeyler:(( Ödüm koptu valla... Esmanın koluna yapışıverdim. Normalde tiyatroda ağır oyunlardan hiç hazzetmem hep komik neşeli şeyleri severim. Ama bu oyun , oyuncular bambaşkaydı.

Oyunda öykü yazarı bir adamın hikayesini, özürlü kardeşi ile yaşadıkları anlatıyor. Aslında anlatılıyor hafif bir kelime oldu oyuncular size bunları yaşatıyor.

Oyun sonunda hipnotize olmuş gibi hissettim eve gidene kadar çocuğumla ilgili ona olan davranışlarımla ilgili bir sürü şey geçti durdu aklımdan.


Daha fazla anlatmayayım gidin yaşayın bunları sizler de...

sevgiler:)

1 yorum:

Coşkunlu Figen dedi ki...

Kesinlikle izlemiyor bizzat yaşıyorsunuz..Ben de aylar önce gittim..Kardeşimin arkadaşları tavsiye etmişti(tiyatro grubundan)Eşim o kadar tırstıki niye getirdin diye ciddi ciddi kızdı..Ama tırsmakla kalmadık tabi çoook begendik..insanı gerçekmiş gibi etkiliyorsa zaten oyun ve oyuncu başarısı hakkında tek kelimeyle mükemmel diyebiliriz dimi..Ben de hepsine gitmeye çalışıyorum..sevgiler...