9 Mart 2012 Cuma

Orkestra...


Gençler ve kendini genç hissedenler hepinize selamlar ...






Çarşamba günü akşam Ankara Devlet Tiyatrolarında oynayan "ORKESTRA" adlı oyuna gittik. Yine macera yine macera arkadaş yaaaa:)) İşyerinden 2 arkadaşım Esma , Filiz ve sevgili komşucuklarım İlknur, İnci, Derya büyük bir heyecanla oyuna gittik. Aslında bu zamana kadar da epey macera var ama neyysee komşularım üzülür şimdi taksicinin 30 TL lik yoldan onlardan 45 TL aldığını dolandırdığını anlatırsam:))) İşyerinden biz arkadaşlarla çıktık . Önce tabiki güzelce bişeyler yedik kızkıza 3-5 çekiştirmden sonra İrfan Şahinbaş Sahnesinin yolunu tuttuk. Ben daha önceden ufak tefek bişiler biliyodum ama bilmeyenler eminim çok şaşırmıştır. Orda girişte beklerken birden şarkı söylemeye başladı birileri sonra onları dinleyip rehavete kapılmışken Allaaahhhhh diye polisler geldi hepimizi ittire ittire içeri topladılar ... Noluyoooo yaaaa demeye kalmadan kendimiziz salonda bulduk Allahım silah sesler vurulanlar kaçanlar... Sonra bir de köpek havlamaları Allahhuueekbberr:)) Heyecan dorukta 3 saat boyunca şimdi kim ölcek şimdi ne olcak diye walla tırsa tırsa oturduk...

 


Oyun Alman nazi toplama kamplarını anlatıyordu. Kamplarda o insanların çektiği sıkıntıları o kadar canlı yaşatıyorlar ki insana bir an nefesim daraldı diye düşündüm. Hiç bir an tempo düşmüyor her durumda heyecan dorukta... Seyirciler arasında bile oyuncular olabiliyor.


Değişik garip bir oyun oldu ama mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Yer bulmak çok zor ama iyi düşünelim iyi olsun ...



Mutlu haftasonları:)


4 yorum:

Gülenay dedi ki...

Daha önceden bu kadar intekraktif bir oyun izlememiştim, en önde olmamın etkisinden de olsa gerek, sanki bende oyuncuydum gibi hissettim:):)

Gülenay dedi ki...

Bu kadar interaktif bir oyun izlememiştim, sahne tasarımı olsun, farklı ortamlarda oyunun devam etmesi olsun gerçekten başarılıydı, çok emek harcanmış.En ön sıradan izlemenin de etkisiyle oyuncu gibi hissettim kendimi:):)

Neşeli Sesler dedi ki...

Gülenay hanım
Gerçekten nefessiz seyrettim ben de
sevg,ler:)

mor kulube dedi ki...

:)) çok sevdim tiyatro paylaşımlarını ben..eskiden çok giderdik artık gideiyoruz trafik durumundan :( sen burdan yaz da bari sanattan haberdar olalım..ha bu arada taksi olayı da çok iyiymiş :P