3 Mart 2012 Cumartesi

Milföylü Tavuk

 Biraz önce eve düştüm çok şükür. Bu hafta o kadar yoğun o kadar stresli geçti ki walla sıkıntıdan belim bırkım ağrıyor... ( bırkım da ne demekse bilemedim şmdi ama)

Pazartesi herşey çok güzeldi. İş güzel hava güzel oh oh filan derken Salı günü yağmaya başlayan kar bana yine isyeaaannn ettirmeye başladı. Sonra pat ÇArşamba, Perşembe okullar tatil oldu :( Yaw öğretmenler okula giderken gidemiyo da biz işe giderken uçakla mı gidiyoz niye bize tatil olmuyo ona da bir anlam veremiyorum ya neyse evden çalışma izni kopardım. Keşke onun yerine 24 saat işe gideydim daha iidi:( olmadığı kadar yoğun olan işler çalan telefonlar MErt'in bitmek bilmeyen stekleri camı açıp "yangın vaaarrrrr diye bağırtmaya" yetmişti ya ama tuttum kendimi.:)) Beyfendi tivibu işini de öğrenmiş kaç tane film kiraladı kendine sayamadım bile:) Sonrasında Cuma mübarek gün geldi yine yoğun bir iş günü o da yetmemiş gibi öğlen arası yapılan spor ve tutulan tüm kaslar ve bendeniz bu muhteşem yemeklerle şu an çatlamaya hazır bir halde bu yazıyı yazıyorum.

Evvet bugün Yunus abimlere yemeğe davetliydik. Marifetli Nurten bize neler yapmıştı neler:) Ama facebokta bu tavuk çok rağbet gördüğü için yayınlamak şart oldu. Daha önceki tariflerimde buna benzer tarifler var ama bunu da yayınlamadan geçmek olmazdı..

Yapımı son derece basit olan yemeğin tarifi de çok basit....

İstenilen sayıda tavuk baget tuzlu ve hafif baharatlı bir sudda haşlanır. Her bir baget milföy hamuruna sarılır ve hamurun üzerine yumurta sarısı sürülür dilenirse susam veya çörekotu serpilip fırında milföy hamurları kızarıncaya kadar pişirilir. Davet sofralarında oldukça şık görünen bu yemek yapılmadıysa mutlaka yapılmalıdır derim...

Yapın yiyin yedirin ve neşelenin dostlar:)

1 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

kIz niye ekledin bu saatte nasılda canım çekti...ööööf