24 Mart 2012 Cumartesi

İlla İlla EVLAT


Bi sulugözüm bu aralar aman yarabbi... Öyle bir geçer zamanki dizisini geçen sene seyrediyordum. Bu sene Kuzey Güney' e transfer oldum. İkisi de kalp ağrılarıma sebep olan sorunlardan:)) Cemile nin durumu malum . Bir anne olarak seyrettiğim bazı sahnelerde yüreğimi koparıp atasım geliyor. İnsanın evladından ayrı kalması kadar büyük bir sınav olamaz sanırım.

Güney'in canı cehenneme :)) Kardeş kavramını topluma yanlış aktaran saçma sapan bir karakter.. Keşke taşolaymış da kardeş olmayaymış dediğim uyuz şey!!! Her diziyi seyrettiğimde babanem gibi kendimi kendisine "körolasıca " filan gibi sıfatlarla kendi kendime konuşurken bulduğum karakter! Ayyy sinirlendim gene:))

Kuzeye gelince...

Oğluma çok benzediğinden midir nedir diziyi seyrederken beni çoğu acıklı hali gözyaşlarına boğan karakter. Eşimin dalga geçmelerinden korktuğum için dizi esnasında değil de genelde tivibu dan reklamsız soluksuz gözyaşı ile seyrettiğim çocuk!!! Of ya nedir benim sizle çektiğim. Bi mutlu olun ya :)

Böyle şeyler seyrederken zaman zaman saçma sapan duygulara kapılıyorum. Benim çocuğum ilerde mutsuz olursa acaba neler hissederim... Kuzeyin tabutta olduğu sahnelerde çocukluğunda oynadığı bir oyunun anları gözünün önüne geldiğinde hep merak ederim. Acaba ben çocuğumun ilerde aklına geleceği hangi sahneleri yanlışlıkla yapıyorum??? Oğlum 20 yaşına veya 30 yaşına geldiğinde çocukluğundan bişeyler anlat dediklerinde veya derin hatıralara daldığında neler anlatacak ???? Bir piknik anı mı gelecek aklına? mutlu mesut top oynayışı veya dili dışarda hevesle oynadığı askeri helikopter oyunları mı ?? veya zorla yemek yediği anlar mı ?? "ben okula gitmiicceeemmm" dediği "ama benim napalım gitmen lazım" diye ağlaya ağlaya servise bindirdiğim anlar mı?? Acaba neler neler??? Geleceğini çok merak ediyorum sarı fırtınam benim?? Allah hayırlar yazsın senin her anına inşallah:)



Evlat nefes
Evlat enfess
Evlat evin neşesi
Evlat yaşam kaynağı
Evlat umut
Evlat hayat sevinci
Evlat kalpte inceden bir sızı
Evlat bazen coşku
Evlat bazen çok derin bir acı

Daha aklınıza gelebilecek sonsuz satırları da insan ekleyebilir bu sıraya.

Bir post Leman Sam ile nasıl bağlanır bilemedim ama yok Leman Sam İlla illaa Sevda demiş ama İlla illa Evlat...


Leman Sam ' ı sevmeyen yoktur heralde. Ben de eskiden beri merak ederdim kendisini. Geçen hafta bu küçük devi sahnede görme şansım oldu. NE güzel söyledi  hem de ne güzel... İçime işledi sesi. Her anı kalbimin derinliklerine girdi orda dolaştı dolaştııı...

Sözün özü Muhteşemdi.

Ama tekrar ediyorum illa illa EVLAT!!!

5 yorum:

f.krbyz dedi ki...

çocuk sahibi olmak cok başka bir duygu..mesela ben çocugum yokken hiç bir korkum yoktu deprem,ölüm gibi..ama çocuk sahibi olunca ben ölürsem o ne yapar..yada deprem olursa onlardan ayrı kalırsam gibi korkularım oldu...ALLAH.C.C hiç kimseyi evladından ayırmasın..bende severim leman sam'ı en çok sevdiğim şarkısı ..O bir yolcu sen bir hancı
Gördüğün en son yalancı
İçinde ki derin sancı
Gitmez dedim kaldı gönül :))

f.krbyz dedi ki...

yazmayı unuttum kuzey benimde favorim..:))

Adanın Annesi dedi ki...

Leman Sam'ı bende çok severim... Küçük bir düzeltme yapmak isterim izninle. Şarkının adı İlla Sevdim :)

Evlat gerçekten bambaşka bir AŞK..
Sevgiler

Gülenay dedi ki...

Boş yere cennet anaların ayaklarının altındadır denmemiş, değil mi...

Neşeli Sesler dedi ki...

Fatma hanım selamlar,

Evet çocuk çok önemli hem de çok.

Adanın annesi;
Yorumnuz için çok teşekkürler. Şarkının adı değil de sözlerine gönderme yapmıştım ben:)

Gülenay,
Bakalım cennette neler olacak:))