18 Mart 2012 Pazar

Hoşgeldin Ümit Emir Bebek...


İşte yeni bir sipariş yine bir sipariş...

 Sevgili arkadaşım Ceyda - jet sosyete demiştim face de kendisine epey gülmüştük- yeni doğum yapmış arkadaşı için değişik birşey yapayım diye istemiş. Her zaman tarz hediyeler seçmeyi seven arkadaşım kurabiyelerden bir aranjman yapıp içine de bebek için aldığı minik hediyeyi yerleştirmek istedi.



Kurabiyeleri güzel güzel yaptık. içine hediyeyi koyduk. Ceyda hediyesini gtürmüş ve arkadaşı çok mutlu olmuş. Emek denilen şeyin karşılığı gerçekten maddiyatla ölçülmüyor. Karşındakinin mutluluğu ve memnuniyeti ile ölçülüyor.



Güle güle sağlıkla büyü Ümit Emir bebek... Allah hep güzel günlerini göstersin ailene ve sana...

6 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

İst geldiğinde biraz eğitim verirsin artık :))

Gezi/yorum... dedi ki...

çok şeker olmuşlar.. elinize sağlık..

ayla al dedi ki...

Merhabalar uzun zamandır bloğunuzu takip edidiyorum hepsi birbirinden güzel görünüyo özellikle şeker kurabiyeler süper.( Şeker kurabiyelerin tarifini verirseniz seviniriz.)

ayla al dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Neşeli Sesler dedi ki...

Ayla hanım selamlar,

Güzel yorumunuz için çok teşekkürler.

Şeker hamuru kurabiyesi tarifinin kurabiye kısmı

http://www.neselisesler.blogspot.com/2009/04/bebek-kurabiyesi.html

burda verilmişti. Üzerindeki ise renkli şeker hamurları ve kalıplara kalıyor. Ben internetten baka baka öğrenmiştim. youtobe da "how to make kuki" şeklinde yazarsanız güzel videolar var. İzlemenizi tavsiye ederim.

sevgiler.

Geiyorum,

Çok teşekkürler yorumunuz için.

ayla al dedi ki...

Bilgiler için teşekkürler ...