21 Mart 2012 Çarşamba

Hayat Paylaştıkça Güzel:)


Öyle ilginç bir zamanda yaşıyoruz ki hayat koşuyor biz peşinden kovalıyoruz. Koşarken sağımıza solumuza engel çıkmasın diye önümüze gelenin üzerinden atlayıp hoopppaaaa diye yola devam ediyoruz. hiç bakmıyoruz sğımıza solumuza sadece önümüze bakıyoruz. Oysa sağda solda bu koşuda yenik düşmüş koşarken zarar görmüş bir sürü insan var. Benim de biri elimden tusa keşke dualar bekleyenler var...


Biz de arkadaşlar olarak bu seslere kulak verelim dedik. Arada sırada yaptığımız ev toplantılarından birini paralı yapmaya karar verdik. 20 tl ücretle brunch hazırladık ve yardım ücretlerini de bir kız öğrencinin yurt ücretne katkıda bulunmak üzere yurt yönetimine gönderdik... Yaptığımız dedikoduları da Allah affetmiştir bu vesile ile:)

Yardım etmek yürek ister
Yardım etmek adalet duygusu ister
Yardım etmek varlıkla ilgi değil gönül ile ilgilidir
Yardım edebilmek ayrıcalıktır
Yardım etmek büyük hazdır


Koşarken hep çevremize bakalım düşen varsa elinden tutalım inanın bir elin nesi iki elin sesi gerçekten var...



7 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

ne yorum yazılır ki.........
SÜPERSİNİZ ...

ÖZLEMCE dedi ki...

Süpersin... çok güzel düşünmüşsün :)

Fincan Teyze dedi ki...

eminim çok keyifli olmuştur. Blog hayatına yeni başlayan ve Ankara'da yaşayan bir blogger olarak sizlerle tanışmayı çok arzu ederim. Ben de beklerim ;)

Neşeli Sesler dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim.:)

Fincan teyze kısmetse tanışırız inşalah:)

Sevgiler.

Gülenay dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gülenay dedi ki...

Yine ne güzel yazmışsın,çok doğru "Yardım etmek yürek ister!!!!"
Bu güzel leziz şeyleri kaçırdığım için üzüldüm ama:(

Gülenay dedi ki...

Hayat paylaştıkça güzelllll laalaaa laaaalaaaa, paylaşıp çoğalınca güzellll lalalaaaaaaaa:)