4 Mart 2012 Pazar

Fetih Beni Fethetti


Fetih gösterime girdiği ilk gün izledim. Film ayrı macera filmi seyredişimiz ayrı macera idi... Efenim başlayayım maceraya:)

Apartmanda çok tatlı bir komşum var. Yaşam enerjisi bu kadar yüksek başka bir insan var mıdır bilemedim :) Telefon çalar.. Elif akşam çocukları yatıralım 21:15 de Fetih varmış kızlarla gidelim ne dersin?? Elif in istediği bir göz Allah verdi iki göz. Hayde bakalım. İşten geldim haldır huldur evdeki işlerimi ayarladım. Mert'i yatırdım 5 dk içinde sinemadaydım. Ooo hanımlar mısırları patlatmışlar cipsleri almışlar başladık film seyretmeye... Filmden aşırı derecede etkilendim. Bir Türk evladı olarak gurur duydum atalarımla. O şartlarda yapılan savaşlarda harcanan emeklere bir kez daha saygı duydum gözlerim dolup doluptaştı birçok sahnesinde... Hele hele o fetih öncesi ordunun Fatih Sultan Mehmet önderliğinde kıldığı o sabah namazı sahnesi var ya akıllara zarardı ... Ulubatlı Hasan 'ın bayrağı surlara dikmesi... Filmin her karesine bayıldım bayıldım kısacası. Ayrıca kızlarla böyle bir sinema kaçamağı yapmak da çok iyi geldi. En geç 15 günde bir bunu tekrarlıyoruz artık. Pek bir eğlenceli oluyor.

Burdan filmi donuk bulan, çoookk uzun bulan, eksik bulan veya herhangi bir hata bulanlara sesleniyorum maalleeeseff halt etmişiniz:)))


Hiç yorum yok: