13 Mart 2012 Salı

Erk'in Arkadaşlarına Sürprizi vaaarrr:)

Kurabiye yapmaya başlayalı 2 seneyi geçti... Çok eğlenceli ama bir o kadar da zor bir iş. Çok meşakkatli ve sabır lazım :) Düşünüyorum da bu zamana kadar sevdiklerime, arkadaşlarıma, doğumlara ne çok kurabiye yapmışım...

Ama bu kurabiyelerin anlamı büyük. Hem ERK gibi yakışıklı bir çocuğa yapılmaları hem de kurabiyelerden para kazanmış olmam :)

İnsanın emeği karşılığında eline birşeyler geçmesi gibi haz veren hiçbirşey yok...



Ceyda' cığım çocukları için ölen tiplerden. Bu kadar anaç bu kadar çocuklarını sarıp sarmalayan bir anne ... Sevgi dolu komik.. Kendisine de söylediğim gibi " sizi gördükçe annelik hislerimden şüphe ediyorum" . O derece yani


Yine oğlunun doğum gününde değişiklik olsun diye kız arkadaşlarına elbise erkek arkadaşlarına kral tacı olarak 2 şekilde kurabiye siparişi verdi bana. ERK arkadaşlarına kurabiyeleri kendi doğum gününde hediye etti. Hepsi çok beğenmişler.Bana da bu zevkin tadını çıkarmak kaldı:))


Sağlıkla yaşa adın gibi güçlü ol koçum beniiimmm:))) ( from Ceyda)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kankam,
yazını okurken gözümden yaş süzüldü,güzel dileklerin ve güzel ellerin için sana çok teşekkür ediyorum.çocuklar ERK yaşşaaaaa diye sevinçlerini dile getirmişler.minik kalpleri mutlu ettigin için seni kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Ellerine Sağlık Elifcim.ERK 'e de mutlu yaşlarrr
Filiz

tatlihayat dedi ki...

masallh bayiliyorum bu kurbaiyelerine gelistrdin ama biz hic gormedik:)) neyse canin saolsun optmm

Neşeli Sesler dedi ki...

Teşekkürler kızlarr:)

Seraaappp sana da kısmet olur bir gün inşallah:)