6 Mart 2012 Salı

Ben ki Bir KADIN

Ben ki ; annemin kucuk kizi , babamin kiymetlisi, abimin kardesi, kardesimin haritasi , kocamin sevgilisi , cocugumun annesi...
Ben ki; komsumun yoldasi, dostumun kalbi, arkadasimin elleri, evrenin mesaji , cocuklarin teyzesi , yegenlerin yengesi , mutlu bir evin gelini....
Ben ki; evin icinde hizmetci, temizlikci, asci, terzi, tamirci, sofor ama o evin diregi... sahibesi ....
Ben ki ; isyerinde o...jeli elleri , topuklu ayakkabilari , fonlu saclari basi dimdik emekci .... ama cocugu ve evi icin 7/24 gonullu isci...
Ben ki ; yaradan karsisinda zerreden kucuk , haklinin yaninda dunyadan buyuk....
Ben ki ; cocugunun kaklan gibi onunde, dostunun dag gibi arkasinda , akraba-komsunun derman gibi ustunde, kocasinin yoldas gibi yaninda....
Ben ki bir KADIN ; Dunya Kadinlar Gunum kutlu olsun....

7 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

tek kelimeyle HARİKA :))

Neşeli Sesler dedi ki...

Sağol Özlem',m ...içimden geldi yazdım sonra ben de beğendim:)) Kadın olmak zorr...

Hatice dedi ki...

Bir yerden alıntı heralde diyerek okuyordum. Ne kadar güzel yazmışsın. Yüreğine sağlık...

Neşeli Sesler dedi ki...

Teşekkürler Hatice.

tatlihayat dedi ki...

cokk guzell sende kadin gibi kadinsin guclu akilli en onemliside annesinn gunun kutlu olsunn

Neşeli Sesler dedi ki...

Serabım senin de günün dünün yarının kutlu olsun arkadaşımm:)

Adsız dedi ki...

Sen ki benim güzel kalpli arkaşım:)...
Çok güzel yazmıssın Elif'cim senin de günün kutlu olsun.
Altınay