8 Şubat 2012 Çarşamba

Hayatımız Neşeleneli Tam 5 Yıl Olmuş:)

Dün evde hummalı bir çalışma vardı. Uzun zamandır Mert doğum günü için heyecanlanıp duruyordu. Anne nolur pastamı sen yap sen yap diye tutturdu. Trafik işaretlerine kafayı taktığı için pastası da öyle olsun istiyodu. Eve gidene kadar hayal kurduk şöyle yaparız böyle yaparız ben sana yardım ederim anne. Ben mutfak konusunda ustayım anne:))) Ben herşeyi yaparım anne diye diye gaza da geldik:)) Sonra kolları sıvadık.

Daha önce de pandispanya tarifi aldığım ve sonucundan son derece memnun kaldığım sevgili Müge den pandispanya tarifini tekrar aldım.  Yoğurtlu sade pandispanyayı 1.5 ölçü ile yaptım sonuç muhteşem oldu beni hüsrana uğratmadı. Zaten zaman çok azdı valla fırının kapağına yapıştım kaldım "noooluurrr çökmeeee " diye:)) Bu arada bir baktım bizim bacaksız elinde laptop ekranda googdan bulunmuş trafik işaretleri ile bıdı bıdı geliyor. "Anneeee bunlar olacak ona göre "

Eywahhh ben nasıl yapıcam bunları Mert. Hem yeşil boyamız da yok. "Anneeeee sarı ile maviyi karıştır yeşil olur biz kreşte öğrenmiştik" .....Aaaa aferim kuzu yeşil de halloldu:)

Sonra başladım yavaş yavaş hamurları açmaya işaretlere bakıyorum sağa bakıyorum sola bakıyorum reklerin hepsi yok. Offfffffffffffff:((( İmdaaattttttt diye söyleniyorum. Mert arkamdan hadi anne hadi anneee:) Mehter takımı dersiniz :) Yüreklendiriyor beni. Bi yandan müfettiş gibi şurası olmadı şu renk olmadı işareti yanlış yaptın diye bıdı bıdı tepemden ayrılmadı:)

Sonuçta epey uğraştık oğluşla ama sonucu güzel oldu . Çok beğendi beyfendi pastayı.



E kurabiyesiz olmaz tabi. Çiçeklerden trafik işareti yaptık. Kalanlara 5 baskısı bastırdık.
Sabah pastayı ve Mert'i okula bırakırken. Arkadaşlarına gururla pastasını sundu ufaklık. Çocuklar arasında da pasta yarışı var ya çok komikler.



Canım oğlum. 5 yıldır evimize kattığın neşenin değeri paha biçilemez. Annemm büyüdüğünde beni bırakıp arkadaşlarınla gezmeye gider misin dediğimde "annee ben kocaman araba alıcam üzülme hem arkadaşlarım hem de sen sığarsın seni de götüreceğim" demelerin, uyurken "annem tek düşündüğüm şey sensin" demelerin inan paha biçilemez.

İyi ki seni doğurmuşum. İyi ki varsın. Hep mutlu huzurlu neşeli akıllı bir çocuk ol inşallah.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Tatlı,zeki,büyümüş de küçülmüş Mert, iyi varsın seni çook seviyoruz...

Adsız dedi ki...

Tatlı,zeki,büyümüş de küçülmüş Mert, iyi varsın seni çook seviyoruz...

Adsız dedi ki...

Tatlı,zeki,büyümüş de küçülmüş Mert, iyi varsın seni çook seviyoruz...

Adsız dedi ki...

Tatlı,zeki,büyümüş de küçülmüş Mert, iyi varsın seni çook seviyoruz...

Adsız dedi ki...

Tatlı,zeki,büyümüş de küçülmüş Mert, iyi varsın seni çook seviyoruz...

tatlihayat dedi ki...

masallhh nice saglikli yaslara 11 subatti dimii?kreste dogum gunu kutluyorlarmi?ne marifetlisinz anna ogull pasta guzel olmus afiyet olsun merte, cocuklar herseyin en guzeline laiyiklarr

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Mutluluğunuz daim olsun, Met'in de doğum günü kutlu olsun.
Öpüyorum.

pastasia dedi ki...

Mert hikayelerine bayılıyorum ben :) Elif'cim bu hikayeler zamanla unutuluyor, lütfen Mert'ten incileri yaz, kaydet. Yazını okurken yıllar öncesine götürdün beni.
ÖNCELİKLE 5.ANNELİK YILINDA SENİ KUTLARIM CANIM. MERT'E SÖZLERİ GİBİ HEYECANLI, DOPDOLU, RENGARENK BİR HAYAT DİLİYORUM. YENİ YAŞIN KUTLU OLSUN MERT.

Neşeli Sesler dedi ki...

Adsız bilemedim kim olduğunu ama çok teşekkür ederiz:))

Seraapp yazımı okumadın mı ? 8 şubatda doğdu benim kuzum bugün doğum günü çok teşekkürler.:)

Asiye abla walla Mert'in maceraları diye kitap yazsam olur o derece güldürüyor bizi:) Çok teşekkürler.

Betüş ablacım çok teşekkür ederiz.

Herkese sevgiler:)

hatice dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun Mert'in. Nice sağlıklı mutlu yaşlar diliyorum.

Pasta da çok başarılı, çok güzel görünüyor :) ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım benim pastayı çok beğendim.Ellerine sağlık.
Mertimi oğlumun adaşı olduğundan galiba daha bir ayrı seviyorum.İyi ki doğmuş Mert.Mutlu yıllar oğluşuma.Bissürü öpcük kopardım doğumgünü şerefine :)) ohh çok mutlu oldum.

Filiz Teyzen

Neşeli Sesler dedi ki...

Çok teşekkürler kızlar.
Şimdi kreşten kutlamadan geliyorum. Çocukların nasıl hoşuna gitti pasta. İşaretler filan çok ilgilerini çekti. Çok beğendiler.

iremlemekanlar dedi ki...

Küçüçük parmakları küçücük burnu vardı, o kadar masum bir o kadar da miss gibi kokan bir teni vardı Mertimin.Elime ilk aldığımda elimden düşecek diye çok korkmuştum şimdi yıllar öyle çabuk gelip geçiyor ki kocaman abi olmuş benim küçük kuzum Sana söylecek çok güzel cümleler var iyi ki varsın mert iyi ki doğmuşsun ailene bizlere mutluluk getirdin nice güzel senelere inşallah:)) hediyeni artık görüştüğümüzde veririz.Büyük abi.

Neşeli Sesler dedi ki...

Tesekkür ederiz teyzesii:) öpüyorum