15 Şubat 2012 Çarşamba

Eski Dostlar Ne Kadar İyi Geldiniz Bana...




İlk gün... Üniversiteyi kazandık kayıtları yaptırdık yurda yerleştik artık fakülteye başlayacağız.... İlk gün hazırlandık giyindik kitaplarımızı elimize aldık haydi bismillah diyerekten fakülteye doğru gitmek için dolmuşa bindik. Git git bitmedi bi uzun geldi bana o gün fakültenin yolu. Babamla kayıt yaptırırken sanki o kadar uzak değildi. Gittik sınıfın önden ikinci sırasına oturduk. Dersin başlamasını beklerken herkes teker teker içeriye giriyordu ben de bu da kim şu da kim diye millete bakıyordum yavaştan yavaştan...1 iki herkes doldu içeri ders başladı dinledik filan .. Ders arasında ufaktan insanlarla tanışmaya başladık. Ben Elif ben Kurtuluş ben Serap ben Burcu ben Özlem ben Özgür ben Aslı ben o ben bu ben Erdem. Erdem ile böylece tanıştık. Daha önce başka üniversite okuyup geldiği için bizlerden büyüktü abimizdi. Sürekli çenesi titrediği için veya sürekli kesik kesik öksürdüğü için mi tam hatırlamıyorum arkadaşları Tito dermiş ona. Böylece hepimiz tanıştık 4 sene kardeşten öte çok güzel yıllar geçirdik. Birbirimizin derslerine, dertlerine, sevinçlerine herşeyine ortak olduk. Mecburiyet caddesinde sadece derdi dersleri olan tasasız ama neşesi bol olarak kahkahalar attık. Sınavlarda terledik derslerde eğlendik neler yaptık neler... Bu günler üzerinden 10 yıldan fazla zaman geçti. Herkes ayrı bir hikaye oluverdi çıktı birden... Hepimiz başka şehirlere dağıldık hepimiz başka insanlarla tanıştık sevdik sevildik evlendik çozuklarımız oldu neler oldu neler...

Cuma günü de namı değer Tito'yu evlendirdik. Kendisi sınıfta en sevilen insanlardan olduğu için okul buluşması gibi birşey oldu düğünü.
Cuma günü sabah Ankara nasıl karlı nasıl fena. 1 aydır kurup kaldırıyorum mutlaka gitmem lazım diye. Burcu ile camın ardından sabah nasıl gidicez diye vah vah tüh tüh yapıyoruz. Evreennnn duy sesimi gidicem ben İzmir'e diyorum Burcu gülüyor :) Sabah oldu kalktık binbir cefa ile 07:45 uçağına yetiştik. Yine başka bir arkadaşımız da aynı uçaktaydık 09:00 da İzmir'e indik. Ayy ne güzelsin be gavur İzmir:))) Uçaktan inince miss gibi güneş selamladı bizi. Ooohh içimize çektik havayı. Sanki Sibirya2dan Antalya'ya inmiş gibiydik:) ) yarım saat sonra inecek olan 2 arkadaşımızı daha beklemeye başladık. Görüşmeyeli çok uzun zaman olunca herkes birbirini süzüyor. Aaa şişmanladın aaa saçların beyazladı aaa hiç değişmedin nidalarıyla birbirimizi kucakladık. Sonra ver elini Alsancak..... Kahvaltı yaptık aynı deliliklerle kahvaltıda güldük eğlendik. Sonra kızlar ayrıldık biraz kızkıza gezelim dedik Alsancak'ta. Amannnn peşimize bir falcı teyze takıldı. Türkan Şoray Gözlü (arkadaşım) , Şanzaliza güzeli, Hürrem sultan ( ben) , Hollywod güzeli (arkadaşım) diye diye peşimizden geldi. Zorla fal baktı bize. Bazıları tuttu da walla yaw:)Bana taşıncaksınız dedi. İstanbula gidicez ya onu mu bildi nedir:)) epey güldürdü bizi teyze ama... Şen kahkahaların üzerine bir türk kahvesi ooohhh miisss:))

Eeee akşam düğün var yavaş yavaş hazırlanmak lazım. Serhat gelip bizi aldı. Dünyalar tatlısı eşi Duygu bizi çok güzel karşıladılar. Misafirlerin en zoru Serhat-Duygu ikilisine kaldı.. 3 kız biri saçını beğnmez biri elbisesini beğenmez birinin aykakkabızı olmadı ayakkabıcıya götür biri terzide elbisem kaldı der elbise alınır oldu olmadı oy oyy evlerine şenlik kattık walla:)) Sonunda hazırlanıp gittik.

Düğün çok güzeldi. Hepimiz aynı okul yıllarındaki gibi orda da eğlenebileceğimizin son noktasına kadar eğlendik. Hasret giderdik bol bol. Erdem ile İlkur'un mutluluklarına da diyecek yoktu yani.. Erdem eskiden beri çok oynaması ile bilinir. Düğünde nirvana yaptı. oynadı da oynadı oynadı da oynadı oynamalara doymadı....

Sonraa ne mi oldu. Çocuğum hasta olduğu için ben Cuma gece doğru otobüse:(( Onlar Cumartesi -Pazar da aynı heyecanla aynı hevesle gezerken benim kalbim EGE de kaldı:((

Ama şunu anladım ki meğer biz ne kadar candan dost olmuşuz meğer ne çok şey paylaşmış ne çok şey geçirmişiz. Ne kadar içtenmişiz. Havalanından gık demeden gelip bizi almaları , tüm gün nazımızda oynamaları , dur ben hiçbişey yapamadım bari otobüse ben götüreyim demeleri , herşeyi biz gelmeden tek tek ayarlamaları hepsinin gülen gözleri.... Canım arkadaşlarım hepinizi sağlıklı mutlu gördüm .... Orda geçirdiğim 1 gün ömrüme 10 yıl kattı.

Bizim gurubun bekarlar hemen evlenin.... tek tek.... ama İZMİR de evlenin..... tekrar gidelim gelelim gezelim gülelimm eğlenelim :)))

İzmir efradına burdan tekrar tekrar teşekkürler:)

Hiç yorum yok: