19 Ocak 2012 Perşembe

Yufkalı Milföy Börek







Gençler ve kendini genç hissedenler!!!! İyi günlerr!!!

Slogan gibi oldu yaw:)) Bak şimdi aklıma hemen ne geldi yaaaa:))) Biz küçükken bir tane hava durumu spikeri vardı Hülya idi adı da soyadını bilemedim şimdi. "Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun" derdi:))) Hahahah hatırladım walla ... O dönemde havadurumu reytinglerinde patlama olduğuna kalıbımı basarım:)) Sapsarı uzun uzun saçları vardı. Güzel hatundu vesselam:))

Neysee Bu misss gibi börek yine benim çılgın arkadaşım Özleme ait.  O'nun da havalar nasıl olursa olsun her daim havası iyidir. Aynı burçtanız aslında ama bu kız pek neşeli yaw:)))) Özleeeemmmmm moralini ne bozar senin yaa:) Allah bozmasın maşallah maşallah.

Yine tamamen kendi yazısını copy paste yapıyorum buraya. Akşam yaptım ben muhteşem oldu muhteşem. Resimdeki benim ellerimden çıkma tarif Özlem'den. Çok da pratik. Ayrıcana heç biryerde bu tariften görmedim:)))


malzemeler;


bizim meşhuur dıkdortgen borcamımız :)) ( Bir tane dikdörtgen borcamım var kırılsa bu tarifleri nerde yaparım mazallahh pek kıymetli)

8 adet milföy

1 adet yufka

peynir

1 yumurta

1çay bardağı süt

1 çay bardağı soda

3 yemek kaşığı sıvı yağ





elifcüğüm 4 adet milföyü borcamın tabanını kaplayacak şekılde merdaneyle aç ve borcama koy.

yufkanın yarısını didikleyip mılföyün üzerine koy.

arasına koymek ıstedığın kadar peynir koy ve 3 yemek kaşığı sıvı yağıı gezdır

kalan yarım yufkayıda dıdıkleyıp peynırın üzerine koy

kalan 4 adet mılföyüse açarak böreğimizin kapağını yap

böreği dilimle

soda yumurta süt hepsini ıyıce çırptıktan sonra böreğin üzerien dök

170 derecede pişir..

ben börek pek sevmem ama bu tam benlık ...mutlaka dene çok kolay ve güzel.. anlamadığın yer varsa ararsın öptüm seni byyy

Çılgın arkadaşımın blogu http://mutfakkokusu.blogspot.com/ . takip etmeyen pişman olur...:)
 
 

Hepisini yaptım ve anladım Özlem'cim... Yeni tariflerini bekliyorum..Öpüyorum seni:)

2 yorum:

BASİTTARİFLER dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık ...

Neşeli Sesler dedi ki...

teşekkürler... hakkaten çok basit ve aşırı lezzetli:)