12 Ocak 2012 Perşembe

Yeni İş Yeni Ev Hediyesi


Her post yazacağım zaman aklımda mutlaka bişeyler olur ama her oturduğumda o anda dikkatimi çeken başka bir konu eski konuyu unutturur. Normalde post yazarken bi resimlerle alakası olur tarif olur filan...Bende hiiiçççç aklıma ne eserse o resim filan hak getire:)) Ayrıca yazdığım şeyleri yayınlamadan önce de okumam o zaman büyüsü kaçıyo kusur buluyorum samimiyeti gidiyor diye habis bir düşüncem var nedendir bilinmez:)))
Çalıştığım kurumda online eğitimler geliyor bize. Onları 1 ay içinde veya x bir sürede bitirmemiz bekleniyor. Bitirmezsek filan müdüre mail gidiyo o niye yapmadınız diyor biz pardon diyoruz gibi bir silsile var. Ben de bu durumlara düşmemek için öğlen aralarımda o eğitimleri bitirmeye azmediyorum. Yaw ama o kadar saçma sapan eğitimler geliyor ki bazen Allam ya bu nerden çıktı ya diye diye yapıyoruz. Şimdi kulağımda "İş Güvenliği Eğitimi" var... Ama o kadar komik ki:)))))))))))

Bi tane luzümsuz bie eleman var. Kendşi kendine deprem aleti ile deprem simulasyonu yapıyo sonra aaa bi bakim yangımn çıkınca napcak bunlar filan diyor yangın çıkarıyor ..O aşamaları geçtim de şimdi güvenli sürüş var. Animasyon bunlar adamla beraber sen yapıyosun:)) Adamı arabaya bindirdim. Hooopppp lastikleri kontrol etmediniz diyor.. Yaw hangimiz arabaya binerken 4 tane lastiği de tekmeliyoruz acep merak içindeyim:) Neyse güç bela bindik şimdi eve gidiyoruz . Adam diyo ki bi müzik dinleyeyim radyoyu açayım. Radyoyu bi açtık nasıl komik bi müzik şu an kafamı sallamamak için kendimi zor tututyorum:)))) Çıstak çıstak:))) Do you like carr ups ups:))))) Hahahahah:)) E tabi müziği kısmak lazım yoksa dikkati dağılır. Sonra adamın canı simit çekti şimdide:) seçenekler var eve kadar sabret yok dur ye:)))) Biz tabi sabrettik:)) sonra mail geldi telefona:) Tabiki biz maili araba kullanırken okumadık. Şimdi de sağasalim eve geldik. Tam geldik adam kapot mu kaput mu açtı ve yüzüne patladı:))))))
Allam ya slaytı hazırlayanlar valla hiç gülesim yoktu öğlen öğlen epey eğlendim:))))

Şimdi konu nasıl bağlanır bilemedim ama bu iki kurbiş şimdi yolda tıngır mıngır sahibine doğru gidiyor. 8 yıldır beraber çalıştığımız arkadaşımız ani bir kararla önce İstanbul'a taşındı sonra da işten ayrılıp başka bir işe geçti. Ben de hem yeni aldığı evi hem de evi gibi olacak yeni işini kutlamak için 2 tane kurbiş yaptım kendilerine:))

Umarım çok mutlu huzurlu olursun oralarda. İstanbul'un sana iyi geldiği kesin. Allah'ım bize de ii gelir inşallahhh:)))


Edoşumm yeni evin yeni işin yeni hayatın herşeyi hayırlı uğurlu olsun inşallah.
Sevgiler:)

3 yorum:

SİBELLE BUTİK PASTA VE KURABİYE dedi ki...

Çok şirin olmuşlar Elifcim, ellerine sağlık...

iremlemekanlar dedi ki...

selam yeni yıl sana mutluluk ve bol bol sağlık getirsin.İnanılmaz iyi başlamışsın 2012 'ye umarım devamı hep gelir...kocaman öpücük gönderiyoruz sana...

Neşeli Sesler dedi ki...

Sibel'im ustamm senden takdir görmek ne hoşş:) Teşekkürler.

Nurgülcüm hep beraber inşallah:) Benden de sana kocaman öpücükler.:)