25 Ocak 2012 Çarşamba

İyi Ki Doğdun Ceren

Evlen evlen evlen diye didiklediğimiz bir arkadaşımız vardı... Hakannnn seni kim alır haakkaaannnn evlen artık hakaaann şöyle hakan böyle diye diye çocuğu öldürür duruduk:)) Ve Hakan sonunda bir gün aşık oldu ve bizi kız arkadaşı ile tanıştıracak.
Hiç unutmuyorum. Armada'ya gitmiştik. Sanırım sinemaya gidecektik ama hangi film hatırlamıyorum. Azcık sıksam dişimi onu da hatırlıcam da bilemedim şimdi. Gittik oturduk. Sapsarı saçlı beyaz tenli mavi gözlü simsiyah gözlük çerçeveleri ve kırmızı ojeli elleri ile son derece iddalı bir hatun oturuyor karşımızda:) Amanınn dedim pek bi dediğim dedik çaldığım düdük bir kıza benziyor bu böyle. Sonra siyah boğazlı bir kazak uzzunnn siyah üzerine kırmızı çiçekli bir etek ile kalktı hatun ayağa:)) Cerreeennn bak tüğm ayrıntıları hatırlıyorum. Girdik sinamaya seyrettik. Avukat hanım pek pas vermedi bize o gün onu hatırlıyorum son olarak.....
Şimdilerde ise o günlerden sonra o kadar uzun zaman geçti ki. Ceren anne oldu İstanbula taşındı neler oldu neler... Tanıdıkça daha da çok sevdim ben o iddalı kızı. Tanıdıkça ne denli yumuşak bir yüreği olduğunu öğrendim... Tanıdıkça çok marifetli bir aşçı olduğunu öğrendim... Tanıdıkça ne kadar özverili ne kadar insancıl candan olduğunu öğrendim ve çok sevdim...

Şimdi ayrı yerlerde olsak da "geldiğinde boşluk dolduranlardan değilde gittiğinde yeri dolamayanlardan" oldu benim için...

Canım arkadaşım iyi ki seni tanımışım. Hakan'la beraber mutlu güzel yaşlanın inşallah.
Doğum günün kutlu olsun seni çok seviyorum...

Not: Umarım kurabiye yolda kırılmamış ve zarar görmemiştir valla çok üzülürüm:((

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Elif'im o güzel sözlerin ve iyi dileklerin için çok çok teşekkür ederim. Beni ağlatmayı başarıyorsun her seferinde.
Bu arada gittiğimiz film " Babam Ve Oğlum" du. Hakan'la birlikte girdiniz hayatıma hepiniz. Sen, Filiz ve Ebru. Hakan'ın belki de bana en özel armağanlarısınız siz. Kendisi o yüzden bana başka armağan alma gereği duymuyor bu arada. :) Sizi çok seviyorum ve hasretle İstanbul'a taşınacağınız ve yine hep beraber olacağımız günlerin gelmesini bekliyorum.

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım benim filmi de hatırladı bak hemen:) Anam ne ağlamıştık ne ağlamıştık o filmde de:) feleğimiz şaşmıştı...
Mutlu yaşlar olsun inşallah....

filiz dedi ki...

evet evt ebruyla ikimiz hamile bu arada hungur hungur agladik bu filmde.guzel iz birakan bir filmle tanistik ve bak arkadasligimizdanasil saglam oldu.iyi ki hayatimdasiniz benim canlarim.nice yaslara tekrar cerencim.