26 Ocak 2012 Perşembe

İyi Ki Doğdun Asit:)

Başlığı görenler ilk aşamada Asit de ne isim desen isim değil gerçek anlamını düşününce mantıklı değil bu da neyin nesi aceppp??

Efenim Asit aslında Asiye demek. Benim işyerinden arkadaşım. Kendisi şu an başka işyerinde ama sonuçta my collage:))) Benim sevgili oğlum küçükken isimleri tam söyleyemezken Asiiiiitttt gel bi odama bak gel .. Asiiiittt gel şöyle yap Asit gel böyle yap Asit Asit diye diye kızın adı Asit kaldı :)

Canım arkadaşım. Yıllar sonra sana güzel bir doğum günü jesti yapmak istedim. Umarım kurabiyeler kırılmadan donmadan güzelce yerli yerine varır.

İyi ki seni tanımışım.. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.


Bu arada gezmeye kıyafete süse püse oldukça düşkün olan arkadaşım için böyle ayakkabılı elbiseli bir konsept hoş olur diye düşündüm...

Annem her zaman bana der ki "Ellliiiifff hayde cehenneme gezmeye gidelim deseler kalkıp gidersin" ... :))) Asiyeeee eminim sen de benle gelirsin:)) Gezmeci seniii:))

Nice mutlu güzel yılların olsun inşallah...

5 yorum:

Asiye Pul Güler dedi ki...

Elifciiiim, aldığım en güzel dogum gunu hediyelerinden biri bu. Duygulandim şimdi, ağlatmak mı istiyorsun yaaaa:) cok teşekkür ederim, eline saglık. Eminim tadları da cok güzeldir. Yarın tadına bakınca yine yorum yazarım:)

anne eli gibi dedi ki...

valla asit kelimesini görünce irkilmedim dersem yalan olur:)
ama güzel bir hikayesi varmış,emeğinize sağlık hediyeniz pek güzel olmuş,sevgiler..

Adsız dedi ki...

elif kurabiyeleri çoook kıskandıgımdan değil sırf sana neler çağrıştırıyorumda kurabiyelere yansıtırın diye bende istiyorum

serap dedi ki...

merhabalar, sitenizi bugün keşfettim, bayıldım yaptığınız kurabiyelere. Benim de 2 hafta sonra oğlum olacak, ben de bu güzel kurabiyelerden yapmak istiyorum. Ama aklıma takılan birkaç soru var yanıtlarsanız çok sevinirim. Birincisi; kurabiyeleri 1 hafta önceden yapıp şeker hamuruyla süsleyip paketlesem, bozulurlar mı ya da nasıl saklmalıyım. 2.si; şeker hamurunu nasıl yaptınız? Şimdiden çok teşekkürler, :))

Neşeli Sesler dedi ki...

Serap hanım selamlar,

İlginize teşekkürler.

Kurabiyeler 1 hafta kalabilir hatta zorlasanız 3 hafta bile:) Şeker hamurunu Ankaradan PAseksan ve Pastacılık malzemelerinden alıyorum. Bazen de internetten Coşan Pastacılıktan alıyorum...

Ayrıntılara ihtiyacınız olursa mail yazabilirsiniz.
Sevgiler...