1 Ocak 2012 Pazar

2012 Geldi Çattı:)

Bu yıl ilk defa arkadaşlarımızla beraber bir yeni yıl geçirdik. İş sebebi ile yıllarca yeni yıla işte olurduk. İşyerinde sabahlar kendi çapımızda orda bişeyler yapardık. yeni yıla çalışarak girilir mi diye öööffff pöööffff çeke çeke hem çalışır hembişeyler yapardık. Yemekhane bize meyve kuruyemiş bazen kalpli kurabiye yapıp getirirdi. :)))) Güya moral olsun iyi çalışalım diye....

O zamanlar hep derdim "çalışmadığım ilk yılbaşı bi hindi pişircem ooohhh bi güzel de sofra kurcam çalışmıyorum çalışmıyorum diye bağırcam diyodum:)) Dualarım kabul oldu ama hindi' yi pişirmek Ceyda' ya düştü:) Hoş O da kendi yapmadı ya başlarsam uzun hikaye:)

Ceyda'cım sağolsun epey zahmetlere girdi... Bir sürü yemekler içli köfteler neler neler... Allahım şu an mide fesatı geçirmek üzereyim:)))
Sonuç olarak yeni yıla çocuklarımızla eşlerimizle gayet mutlu bir şekilde girdik. Yedik içtik eğlendik...Umarım 2012 böyle hep neşeli huzurlu geçer...


Herşey mis mismisti...



4 yorum:

Kahveci dedi ki...

her şey çok güzel görünüyor; evde olmanın tadına varmışsınız anlaşılan.
İyi yıllar:D

Neşeli Sesler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Neşeli Sesler dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

Adsız dedi ki...

Yemekler süper ama en çok çam ağacını beğendim:)

Esma