27 Aralık 2011 Salı

Yeni Yıla Girerken Anlamlı Hediyeler


 Bugün kargo odasından gelen telefon ile son zamanlarda geçirdiğim en keyifli anları geçirdim... Üniversitedeyken bize evini sonuna kadar açan, her derdimize koşan, haftasonu o güzelim bahçeli evlerinde yapılan mangal partilerine ortak eden, mis gibi yemeklerinin kokusu burnumda tüten Füsun teyzem bana yeni yıl hediyeleri göndermiş..

Canım Füsun teyzem, hediyelerinden birisi evimin başköşesini süsleyecek diğeri oğluma çok yakışacak. Uğur amcam ile düşünüp taaa Ankara'lara kadar gönderdiğiniz hediyeler beni nasıl duygulandırdı anlatamam. Sizlere olan minnetimi asla ödeyemem sadece iyiki varsınız diyebilirim :) Allah uzun uzunömürler versin de hep hayatımın içinde olun. Sizi çok seviyorum... tabi ki arkadaşım olan cadaloz kızınızı da:))

Aslııı kıskaaaannnn bak neler neler geldi bana hehehe:)))

1 yorum:

mor kulube dedi ki...

canım bloğunun yeni hali çok hoş! ayrıca daha sık yazmana sevindim! tekrar hoşgeldin diyebilir miyiz o halde?