30 Aralık 2011 Cuma

Gel bakalım 2012 Geeell:)

Yeni yl geliyor. 2011 bitti bile... Koskoca yıl Allah'ım nasıl da günler tükendi bu kadar hızlı...Şöyle bir bakıyorum da 2011 neler yapmışım neleri amaçlamışım nelerden kaçmışım diye ... Güzel bir yıl olmuş aslında... Neler olmuş bi düşüniyimmm bi düşüniyiyimmm ( MErt böyle söylüyor kafasına birşey takılınca)

  • Annem ev aldı. Artık iyice yerleşti Trabzon'a .. Ben de çok mutluyum bu durumdan. Gidince eşimin ailesi ile benim evimin uzaklıklarından dolayı yollara dökülmekten kurtuldum. Havaalanına çok yakın oohhh gece yarısı gitsem bile 5 dk da evdeyim.. Çocuklu biri için süper bir durum.
  • Abimler ikinci bebeklerini bekliyorlar. Daha Melih'cik 2 yaşına basmadı ama bizler için süper bir olay. Bekleyince böyle benim gibi tek çocukla kalınıyor :( Yeni bir yaramazlık abidesi daha bekliyoruz bakalım..
  • 5 kg aldım.. :((( İmdaaattt hayatım boyunca içinde kurt olan birilerindendim. Yer yer asla kilo almazdım. Hamilelik dahil her zaman formumda olmuşumdur . anam yaşşlanıyor muyum neeeeee:(
  • Hep görmek istediğim Yedigöller -Çeşme-Bodrum  yerleşim yerlerini görmüş oldum. Bodruma aşık oldum. Allah'ım benim atalarım niye karadenize yerleşmiş yaaa ne gerek varmış öle dağlara bayırlara:))
  • Hep görmek istediğim İtalya'yı henüz göremedim ama 2012 de görcem inşallah. valla orayı görmeden ölürsem gözlerim açık gitcek...:)
  • Mert çok tatlı bir abi oldu. Artık eski inatçılıkları huysuzlukları kalmadı. Beraber keyifle vakit geçirebilir olduk. Oğlum büyüyor ve bu beni çok mutlu ediyor. " Anneee büyüyünce asla arkadaşlarımla gezmeye gitmicem seni de götürcem olduummuuu " diyor. Ben de hihi diye gülüyorum. Fecii bir kaynana olucam bilesiniz:)))
  • Evimde yeni tadilatlar ve değişiklikler yaptım. Hepsini severek kullanıyorum içime çok sindi amaaaaaa gel gör ki 2012 ye İstanbul'da veda edeceğiz sanırım. Şirket kararı olarak önümüzdeki 6 ay içinde istanbula taşınacakmışız. Aslında bir yanım kal burda bozma düzenini diyor. Ama bir yanım da git şu büyülü şehire zaten çok seversin kendisini gez toz tadını çıkar öleceksen de İstanbul'da öl ya diyor ::)) ikinci tarafım ağır basıyor.
  • hayatımda sürmediğim kadar kırmızı oje sürdüm bu yıl :) ne sürdüm ne sürdüm... açık rengi koyu rengi bordosu şusu busu  nolduysa bana :) Ama ojede french ve kırmızıyı tek geçiyorum.
  • Hamam sefası yaptık bir kaç kere ... Oldum bittim çok severim zaten hamam işlerini kızlarla da gittik Allah'ım ne eglenceliydi:))) 2012 de ayda bir yapcam ben bu işi:) Hem cilde de çok iyi geliyor.
  • Bu yıl yardımlaşma konusunda da gerek işyerindeki arkadaşlarımla olsun gerek kendim olsun gayet başarılı bir yıl geçirdik. Allah hep bizlere veren el olmayı nasip etsin inşallah. Çaresiz birilerine yardımcı olmak kadar haz aldığım birşey olamaz....
  • Bu yılın en beter haberi de teyzemin hastalanması. Seferber olduk ama yok sağlık geri gelmiyor. Daha iyi olacağı günleri sabırla ve umutla bekliyoruz:((
  • Kardeşim üniversiteyi bitirdi askere gitti... Gelicek yakında kurtuldu çok şükür.
  • Diğer kardeşim mastera başladı. Biraz benim zorlamalarımla olduğu için her gün bana sevgilerini yolluyor " Genç yaşta sinir sahibi yaptın beniiiii.... Çok mu gerekliydiiii.. Mühendislikte hele de elektronikde pek de kolay olduğu söylenemez tabe ama yapcek eli mahkumm:))
  • Daha neler oldu himmm .... Şu anda hiç düşünmeden aklıma ne geldiyse yazıyorum... plansız prıgramsız ölesine kafama göre yani...
  • Sosyal alemlere daldım valla. İnternet cep telefonlarına taşınınca ulaşılması kolay oluyor tabe:)  Şehir fırsatlarından defalarca tiyatrolara gittim. İş arkadaşım Esma ile düşüyoruz yollara :))) Ama "Basit bir Ev Kazası " diye bir oyun seyrettik ki aman yarabbi çığlıklarla güldük. Tavsiye ederim gidin gülün:))
  • İş anlamında da çok doyurucu bir yıldı. Kafamı kaldırmadan çalıştım... Kimi zaman eeee desem de seviyorum yaaa işimi. Hayatta evde oturamam artık. Eskiden hep derdim okul bitince evdeyim ben ne işim olur kocam baksın bana:)) Ama şimdi var gücümle çalışıyorum. Arkadaşlarım diyor ki bu lafları etmiş olamazsın:)) Ettim valla cahillikten:) Çalılşmak güzel hem de çok güzel. Herkes bişeyler yapsın mümkünse illa bir işyeri olmak zorunda değil ama mutlaka sevdiğin birşeyi yapmalısın. Yosa boşlukta kalıyor insan...
  • Çok kötü bir trafik kazası geçirdim :( Ama ne oğluma ne bana hiçbirşeycik olmadı Allah'ıma binlerce şükürler olsun... Araba kullanmayı bırakmıştım ama yeniden başladım. Yaw ne büyük bnimetmiş bu araba kullanma işi yaw:) Sanki elim kolum bağlandı bir yere gidicem gidemiyorum. Murat beni götür getir yok otobüse bin eee olmıcak böle dedim sanki ilk sen kaza yaptın dedim atladım dreksiyona. Çok şükür şimi rahatladım. Ama laf aramızda kalbim hala çarpıyor tehlike anında :)
  • Yazın uzun zamandır görmediğim üniversite arkadaşlarımı gördüm. Ne iyi geldiler bana yaaa.... Gençliğimin ortakları:)
  • Başka daha çok şeyler yaptım ama aklıma gelmiyor...
Hulasa 2011 birkaç ayrıntı dışında çok ii geçti. 2012 den bol bol sağlık , inanç ,para veeeee İtalyaa istiyorum. evrenn duy beni çok gezmek çok yerler görmek istiyorumm:) İstanbul'a taşındığımızda herşeyin şıpp diye yoluna girmesini 40 yıldır orda çalışıyomuşum gibi hissetmeyi istiyoruuummm:)))

Daha çok huzur daha az stres istiyorum..Hep neşeli kalmak istiyorum:)


Ayrıca bu resime baktığınızda ilk ne görüyorsanız 2012 de sizin başınıza geliyormuşşş:) Ben aşk gördüm valla:)))))
Selamlar:))

2 yorum:

Betül dedi ki...

2012 de böyle dolu dolu daha neşeli ve hep sağlıklı geçsin Elif'ciğim.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmış benim arkadaşım, içinden geldiği gibi.Pek keyifli bir yazı olmuş.2012'de blog'unuza daha fazla zaman ayıracağınızı temenni ederim:):)

2012 de daha daha çok şey olsun, anlatılacak ,paylaşılacak, gezmeler, eğlenceler, yenilikler, değişiklikler,mutluluklar, kahkahalar...