26 Aralık 2011 Pazartesi

Elmalı Tarçınlı Kek

Geçtiğimiz birkaç gün yine grip oldum :( Bir kış boyunca en az 5 kere grip olmazsam olmaaazzz:) Pazar günü biraz kendime gelince ve mutfak masasında duran elmaları da gördükçe elmalı kek yapmaya karar verdim.  tarif Mekanımız Mutfak dan. Kek muhteşem oldu. Tarife ek olarak 1 yemek kaşığı dolusu hindistan cevizi ekledim ve soğurken üzerini kapatmadım. Ben pek ıslak ıslak olan kekleri sevmediğim için puf puf olsun dediğim için kapak kapatmadım ve tarçını pişmeden ekledim. Bu kek kek tarifleri arasında üst sıralarda yerini aldı bile :)


Kek de bayağı bereketli imiş. Komşuma kısmet oldu biz yedik. Tesadüf arkadaşım geldi O da tadına baktı derken akşama hooopppp bir varmış bir yokmuş oldu:))

1 yorum:

tatlihayat dedi ki...

senin icin guzel yorummm:)))