20 Ekim 2011 Perşembe

Reçel Şöleni



Yukarıdaki resimlerdeki reçeller tamamen organik... Trabzonun yaylalarından toplanmış meyvelerle yaptım hepsini şifa niyetine yiyoruz şimdi.
1-Ahududu
2-Böğürtlen
3-Ligarba (Yaylada büyüyen bir meyve minik minik oluyor tadı da azcık böğürtlene benziyor.
Meyveleri bir kaba doldurdum. Aynı kaptan 2 parmak eksik şekeri tencereye aldım. Şekerin üzerini azıcık geçecek kadar şu ilave edip şerbeti yarım saat pişirdim. Sonra meyveleri katıp yarım limon sıktım yarım saat daha pişirdim. Muhteşem oldular...

3 yorum:

su perisi beste dedi ki...

OOO reçeller harika görünüyo! nöbetçiyim eve gidemiyorum ve inanılmaz canım çekti. Ellerine sağlık ben de deniycem!

su perisi beste dedi ki...

ooo reçeller harika görünüyor! çok canım çeki ama nöbetçiyim iş yerinde.ama mutlaka deniycem.Ellerine sağlık!

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık güzel olmuşlar reçelsiz bir kahvaltı düşünemiyorum ailecek çok severiz:))