22 Eylül 2011 Perşembe

Mucize Bebek Ayşe Duru'nun Kurabiyeleri

Bu kurabiyeleri yaptığım bebek şu anda 2 yaşına yaklaşmak üzere... Blogumu pek bir ihmal eder oldum ama Duru'cuğumun hikayesini anlatmadan da olmazdı...
Hayatta mucizelere inanmak ve tevekkül etmek gereklidir diye düşünenlerdenim ben. Ayşe Duru 28 yıllık ömrümde bu tezimi doğrulayan en gerçek olaydır. Küçük cadımız doktorara göre olmayacaktı olamayacaktı... Dünyaya gelmesi için yeterli şartlar yoktu... Biz inandık olur dedik sabredelim dedik ama sonunda biz de askıya aldıkbu beklentilerimizi. Sonrasında biraz kilo mu aldım ne hem de bir kontrole gitmekte fayda var diyen annesinin doktora gitmesi ile başladı hikaye... Artık bebek beklentilerinizi askıya alın diyen doktorun ağzından "Ceren Hanım4.5 aylık hamilesiniz , üstelik kızınız olacak" diye çıkan kelimeleri duyan annenin yattığı yere çakılması, bizler haberi duyduğumuzda gözyaşlarına boğulmamız, "aman bişey olur oturma kalma demliği bile eline alma" lafları arasında geçen bitmek tükenmek bilmeyen 9 ay ve hastane odasındaki muhteşem an!!! Ayşe Duru seni öyle sabırla bekledik ki şu an cadının teki olsan da , yaramazlıklarınla anneni yorsan da herşeyine eywallah:))


Ceren' ciğim kızınla çok mutlu bir hayat diliyorum sana. Olmaz demeyelim bir kardeş daha istiyoruz diye evrene mesaj yollayalım. Ne demiş Aykut Öğüt "Evreni kullanın , isteyin , ama doğru isteyin"
Elif teyzen maviş gözlerinden öper:)

4 yorum:

pastasia dedi ki...

Elif'cim çok doğru, evrene mesaj yollayalım. İstemesini bilirseniz ve doğru bir şekilde isterseniz evren hemen harekete geçer. Çok inanıyorum ben buna :) Ayşe Duru'ya onu çok seven teyzesi ve annesi ile birlikte sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür diliyorum.
Elif'cim kabartma kalıpları İstanbul'a gittiğimde "Coşan" dan almıştım(Kadıköy)Şubat 2011 de 19.50 TL idi.
Sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Okurken duygulanan ben:) Ceren ciğimizi tebrik ediyoruz hayırlı olsun erkek kardeşte bekleriz. elif tezeside harika kurabiyeler yapmış ellerine sağlık :)

nurgül iremlemekanlar

Adsız dedi ki...

Canım yorum yazmak için çok geç mi bilmem ama bişeyler yazmak istedim. Bu yazdıklarını ilk okuduğumda o kadar duygulanmıştım ki duygularımı ifade edecek sözcükleri yan yana getiremediğim için yorum yazamamıştım. Allah'ımın armağanı Ayşe Duru'm büyüyor teyzesi ve böyle tatlı teyzeleri olduğu için çok şanslı. Canım öpüyorum seni özlemle.

Adsız dedi ki...

tesadüf gördüm sayfanızı,kendi kızımın isim anaşizine bakayım derken çıktı hikayeniz karşıma.benimde 5 günlük kızımın adı AYŞE DURU,ALLAH SAĞLIKLI MUTLU ÖMÜRLER VERSİN KIZLARIMIZA