18 Temmuz 2011 Pazartesi

Çay Saatli Tatlı:) Kurtardın beni Özlem:)

Şimdi blogu açanların "ooooooo Elif Hanım zahmet etmiş de bir tarif eklemiş" dediklerini duyar gibiyim. 7 ay olmuş 7 aman tanrımmm!!! Geçen 7 ay 7 günden az geldi bana desem yeridir. 2 gün önce arkadaşımın gönderdiği maille hem gülme krizine girdim hem de artık bi salın yaaa dedim kendime...

İlkokul arkadaşım Özlem dünyanın en pozitif insanıdır. Yine yüzümü güldürmeyi elimi kolumu kaldırmamı sağladı. Ahh Özlemcim senle her dakika görüşmeliyim senle görüşen yaşayan asla yaşlanmaz aslaaa:))


Güzelliği bozmamak için aynı maili yapıştırıyorum:) Tarifi ben de bu mailden yaptım :) Sonuç mükemmeldi gerçekten. Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum... Geri geleceğim:))


bak şekerim seninle bir tarif paylaşıcam ve bunu yapıp yayınlıycaksın..6 aydır ekranına denizin ev daveti yapıştı kaldı... pazartesiye kadar süren var...

malzemeler;

2 paket kakaolu dankek(çay saati)

1 paket krem şanti

1 litre süt

vanilya

3 kaşık un

2 kaşık nişasta

2 kahve fincanı şeker

çikolata sosu

yapılışı;

1 çay bardağı sütü ayır.unu nişastayı ve şekeri bir tenceredekarıştırıpsütü döküyosun.muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırıp pişiriyosun.ocaktan alıp vanilyasını ekliyosun ve soğuyana kadar mikserle ara ara çırpıyosun.soğuyunca dolaptaki krem şantiyi ekliyosun ( sanırım 1 çay bardağı sütü burda kullanacaktık ben öle yaptım:))) dikdörtgen borcama kekleri kesip sıkı sıkı yerleştiriyosun.(püskevit tabanı hazırlar gibi) Ayyy Özlem en çok buraya güldüm. Deliiii...üzerine muhallebili karışımın yarısını döküyosun kalan 1 paket keki de aynı şekilde yerleştirip üzerine kalan kremayı döküyosun.tatlının iyice soğuduğundan emin olunca komşudan gidip bir çay bardağı süt daha alıyosun çikolatalı sosunu hazırlıyosun.( sütü eksik yazmışım:)))) Delisin Özlemm!!! sosun iyice katı olması gerekiyor.hııı bir püf noktası daha dolapta 24 saat beklerse tadından yenmez ona göre:))))))

Ben mutfağa gidiyorum byyyyy........


İşte tarif bu hem gülün hem yapın hem neşelenin... Sevgiler:)

















Çılgın arkadaşımın blogu http://mutfakkokusu.blogspot.com/ . takip etmeyen pişman olur...:)





4 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

arkadaşım güzel sözlerin için sğl.. ah burada olaydın ben yayıp yedırırdım sana ama ınş 4-5 yıl sonraya :((8

ÖZLEMCE dedi ki...

güzel arkadaşım, güzel yorumun için teşekkürler.... yanımda olaydın ben yapardım sana tatlılar ama kısmeeeeeet...

ÖZLEMCE dedi ki...

güzel arkadaşım, güzel yorumun için sğl:))) yakınımda olaydın ben yapardım sana tatlıları ama kıssmeeeet......

Adsız dedi ki...

of of bu bana yapılırmı elif bir tadımlık yapıp getirsen arkadaşına elelrine sağlık. iremlemekanlar.. Seni aradım fakat yerinde yoksun
:)