28 Şubat 2010 Pazar

İyi Ki Doğdun Erk

Bu aralar Ceyda' ya çalışıyorum sanırım:) Ortadoğu ve balkanların esmer kulvarında en yakışıklı erkeğinin 4. yaş günü kreşte kutlanacaktı. Hasatlıktan gebermeme rağmen "Haydi Elif yapabilirsin" dedim ve kolları sıvadım. 4. yaş günü olacağı için üzerinde adı yazan kurabiyeler yaptım.

Yalnız kreşte kurabiyeler ile ilgili olan bitenler daha ilginç tabi:)
Kurabiyeler toplam 21 tanedir. Kreşte Erk' in sınıfında 15 çocuk vardır. Aileye 6 tane kalmaktadır. Kurabiyeler kreşe gider. Kreşte önce ailedekilerin birer tane alması rica edilir. Fakat kurabiyelere hayran kalan akrabalar "dur şundan halama dur kuzenime dur postacıya:))))" derken yarısını görütürür:)))) Kalan kurabiyeler öğretmenler tarafından "biz de alsak ama yemeye kıyamayız ki bunları" şeklinde sözler sarfederken küçük bir paylaşım daha yaparlar. Artık çocuklar da kurabiye yapan teyzeye sevgilerini mi yolladılar bilinmez:))) Kuzucuklar böyle olacağını bilseydim 30 tane yapardım. Kusura kalmayın artık:))))
Erk seni öpüyorum. Çok mutlu çok güzel bir yıl olur senin için inşallah...İyi ki doğdun:)



12 Şubat 2010 Cuma

Daha Bebek Doğmadan:)

Arkadaşım Ceyda 2 ay sonra bir erkek melek getirecek dünyaya. Erk' e kardeş gelecek:) Ama daha bebek doğmadan bu da ne kurabiyesi demeyin. Şimdi konumuz bebeğin adı. Tutturdular bebeğe Borga diye bir isim koymayı. Yazımın sebebi budur. Borga ismini oylamaya sunuyorum. Ben pek tutmadım açıkçası. Değişik olduğunu kabul ediyorum ama sanki bi değişik söylenmiyor gibi. Ceyda' da aslında çok gönüllü değil. Artık sonucu doğum kurabiyelerini yayınladığımda öğreneceksiniz.


Bebek sağlıkla doğduğunda ona bu patiklerden yapacağız. İsim olayı işin şakası ama sağlıkla doğmanı hepimiz heyecanla bekliyoruz...


8 Şubat 2010 Pazartesi

Kuzum 3 Yaşında :)

Benim kuzum 3. yaşını doldurdu bugün. Kreşe başladık 1 haftadır. Doğum günümüzü kreşte kutlamaya karar verince de pastasını da ben yapmak istedim bu sefer:) İlk pasta denemem olmama rağmen çok başarılıydım yani:)


Pasta için epey bi özendim. İlk denemem olduğu için şekil falan denemesi yapmadım. Çok sade bir pasta yapmak istedim. En iyisi adını ve yaşını yazmaktı:) Şeker hamuru ile kapladığım beyaz hamura harfler ile "Mert 3 Yaşında" yazdım.

Pandispanyanın tarifini Hünerli Bayanlar den aldım. Herçekten tek deneme ile muhteşem lezzetde bir pandispanya oldu. Yoğurtlu olanı yaptım. Pastanın içini de kivili ve muzlu yaptım. Pasta kreması olarak da Dr. Otker ' in sade pasta kremasını kullandım.

Kuzumla beraber doğum günü kurabiyesi de yaptık. Gittiği kreşin adına da uygun bir kalıp seçtik. :))) Kendisi de bu olsun istemişti zaten.


Kurabiyelerin yarısını çubuklu yarısını normal yaptım.



İyi ki doğdun canım oğlum. İyi ki hayatımızdasın. Hayatımıza kattığın renkler için, komik sözlerinle bilmiş bilmiş hallerinle bizi sürekli neşelendirdiğin için, çok vicdanlı bir çocuk olduğun için sana çok teşekkür ediyoruz.
Hep yüzün gülsün güzel oğlum:)