25 Kasım 2010 Perşembe

Altınay'ın Söz Kurabiyeleri


İki gündür bu kurabiyeler için dört koldan koşturuyoruz. Altınay arlkadaşım son 3 gün içinde bize sözleneceğini söyleyince ben de bu hediyeleri yapmaya karar verdim. Ama eleman biraz kokoş ( biraz çok hafif kalır ççoookkkk biraz:)) Adı gibi altın rengi eşyalara hasta:) E kurabiyeler de altın rengi olmalı. Hemen öğlen arası Gimat'daki pastacılarda aldık soluğu. Herşeyi aldık ama simli tül mü olsa poşet mi olsa derken anne Serap Hanım duruma el attı ve tülleri aldı. Çok şıktı tül gerçekten...


Gece işe koyuuldum. Kokoş olmalılar ya valla stres yaptım. Bir özen bir bezen aman yarabbi:)


Sonuç gece saat 02:30 :) Allah' ım bu iş delilik...


Ben bunları yaparken Altınay merakından çatlamasın diye gece resimleri gönderdim. Bayıldı.



Bugün öğlen arası tüle sarma ve nazar boncuğu takma işlerini de tamamlayıp hanım kızımıza teslim ettim. Cuma akşamı kız isteme merasiminden sonra misafirlerine ikram edecekler....


Altınay' ın binlerce kere teşekkürleri sonucunda tüm yorgunluğum gitti. Çok beğendi bayıldı :))

Bu güzel gününde benim de faydam olduğu için çok mutluyum...


Bu güzel telaşeli yolculuğun başlangıcında yer alan kurabiyelerim sana şans getirsin...Artık bir kişiyi daha içine aldığın hayatında eskisinin üzerine mutlulukların katlanarak artsın inşallah...

Çok mutlu olman dileklerimle...

11 yorum:

mavi dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar ;)


Arkadaşına da mutluluklarrrr ;)

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Allah mutlu etsin arkadaşını Elifciğim... Kurabiyeleri çok beğendim... Uğraştığına değmiş gerçekten... Ellerine sağlık, kocaman sevgiler...

altinay dedi ki...

Benim düşünceli canım arkadaşım,o güzel ellerine sağlık.Ömür boyu sevgiyle hatırlayacağım bir armağan bu senden bana.İyi ki varsın. ALTINAY :)

Filiz dedi ki...

Eline sağlık çok güzel olmuş o kadar telaşa ve koşuşturmaya değmiş doğrusu.Altınay da çok beğendiğine göre işlem başarıyla tamamlandı.Altınay arkadaşımızın da bu yoldaki işleri hep böyle güzel gitsin inşallah.

nurhayat dedi ki...

Ayyyy süper olmuş bunlar,ellerine sağlık.

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Eline sağlık Elifciğim, sen kaptın bu işi valla, sıkışınca yardımıma da gelirsin di mi:-)

Asiye dedi ki...

Elifcim ellerine sağlık. İyiki jelatinde olan fotoğrafı koymuşsun çünkü tülden kurabiyenin güzelliğini göremedim :)
Gerçekten delilik bu iş, sen işden geldin ve gece 2.30 da bitirdin bunları öylemi. Ağlamak istiyorum :( Ben günde 15 saat full çalışarak 5 günde tamamlamıştım :( Artık son gün ayaklarım şişmiş ve kılcal damarlar çatlamıştı :(

Asiye dedi ki...

Elifcim, bu yorumu yayınlamayabilirsin:
Kurabiyelerin üzeri parmak yaldız mı? Bende almıştım fakat çevresine ve jelatine yaldız bulaşır, eli dili boyar diye kullanmaya cesaret edemedim. Boyuyor mu? Çevresine bulaşıyor mu?
Biz söz kurabiyelerinde alyans yapıp kullanalım demiştik fakat cesaret edemedik tüm alyansları attık :)

Adsız dedi ki...

Asiye ablacığım,

Güzel yorumun için çok teşekkr ederim. Evet delilik bu iş :) Sibel'i de seni de azmiğniz için kutluyorum. Benim yaptıklarım 25 taneydi. 100 tane filan yapsaydım artık ertesi gün de uyumasam yetişmezdi:)

Kurabiyeleri yaptığım arkadaş oldukça süslü olduğu için boya konusunda karşı tarafın yapacağı şikayeti hiç düşünmedi banada hiç düşündürtmedi. Valla sözden sonra da şikayet gelmedi:) Ama ben evde yaparken yani kurabiyeleri boyarken elime yapışmıştı. Süngerle sürüp sonrasında kalanını almıştım. Ama eminim yerken hafifden bulaşıyordur. Bir de benim yaptığım kurabiyelerin heryerini boyadığımızı düşünürsek mutlaka bir etkisi olmuştur. Valla hiç aklımıza bile gelmedi. :))) Sadece görselliğe önem vermişiz:)

Elif.

elif çelik dedi ki...

çok güzel olmuş kurabiyeler elifcim,çok şık görünüyolar,benim gibi acemilere fikir oluyor ellerine sağlok.arkadaşınada mutluluklar diliyorum bu arada...Sevgiler

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Elifcim çok özenli ve güzel kurabiyeler olmuş:). Ellerine sağlık.
Arkadaşına mutluluklar dilerim.
Sevgilerimle..
aslı