10 Nisan 2010 Cumartesi

Geri Döndüm

Kurufasülyemin hikayesini cümle alem okumuştur heralde:))) Neredeyse bir aydır bloguma hiçbirşey ekleyemedim. Tabi ki sebebi var.. Bir sorun? bakalım sonra söylenin nerelerdesin diye:)))
Taşındım... Yepyeni çok cici bir eve taşındım...Yeni bir ev , yeni komşular yeni eşyalar (kısmen tabi) , yeni yeni yeniliklerle doluyum bu aralar. Uzun zamandır planladığımız olayı gerçekleştirip taşındık. Tebdili mekanda gerçekten ferahlık varmış. O kadar yeni evi benimsedim ki sanki yıllardır burda yaşıyorum gibi hissediyorum. Çok sevdim burayı... Sabahları mutfağımı ışıl ışıl yapan güneşi , Mertin istediği gibi koşup oynadığı koridorları salonu, evin önündeki küçük çocuk parkını, hemen yanımızdaki alışveriş merkezini, balkonumu, görüntülü kapı telefonunu çok sevdim... En çok da o görüntülü telefonu seviyorum ya... İnsanların zile çalarken bekleme hallerine çok gülüyorum... Niye ise herkesi yüzünde aynı ifade:))) Bunla da eğlenen ilk deli benim heralde:))
Bu sofrayı da öylesine çektim... Yazıyı boş yazmamak adına yeni taşındığım sıralarda çekilmiş bir fotoğraf... Ama hiç üzülmeyin tüm ihtişamımla geri döndüm...:))

14 yorum:

Hülya dedi ki...

Yeni evinde güzellikler hep seninle olsun Elif'ciğim..

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin canım yeni evin huzurla dolsun mutluluk ve sağlıklı güzel günler geçirmen dileğiyle.

sevgiyle kal

şule dedi ki...

Elifcim, yeni eviniz hayırlı olsun. Umarım sağlık ve mutluluk dolu günler geçirirsiniz.. Mutfağında süper tarifler yaparsın :)

özlem toker dedi ki...

elifcim hayırlı olsun yeni evin...sessiz ve derinden seni takip ediyorum ben haberin ola...

Ayazma dedi ki...

Elifcimmm,
Demek taşındın sonunda, güle güle otur canım, ağız tadınızla güzel günlerde. Hayırlı olsun. :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim.

Özlem şaşırttın beni hakkaten:) teşekkürler...

İnsanın yeni bir yere taşınması çok güzelmiş meğer. Ben çok sevdim herkese tavsiye ederim:)

hatice dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun Elif. Huzurla, sağlıkla güle güle oturun :)

iremlemekanlar dedi ki...

Yeni evin kat ve kat sana mutluluk getirsin tatlım.Sağlıkla mutlulukla oturmak nasip olsun sevgiler iremlemekanlar

hunerlieller dedi ki...

yeni evin hayırlı olsun.güle güle güle kullan.görüşmek üzere.

tatlihayat dedi ki...

elifcigim allah gule gule oturmayi nasip etsin kuzucugunla esinle mutlu gunleriniz gecsinn..

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Hoşgeldin Elifciğim, yeni evin hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde mutlu mesut oturun inşallah...
Sevgiler

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Yoksa bu taraflara mı geldin? Ne hoş olurdu! Güle güle otur yeni evinde.

umutluhayat dedi ki...

yeni evinizde güle güle oturun.

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

yENİ EVİNDE SAĞLIK,HUZUR MUTLULUKLA YAŞAMAN DİLEĞİYLE..Manzara da çok güzel..