8 Şubat 2010 Pazartesi

Kuzum 3 Yaşında :)

Benim kuzum 3. yaşını doldurdu bugün. Kreşe başladık 1 haftadır. Doğum günümüzü kreşte kutlamaya karar verince de pastasını da ben yapmak istedim bu sefer:) İlk pasta denemem olmama rağmen çok başarılıydım yani:)


Pasta için epey bi özendim. İlk denemem olduğu için şekil falan denemesi yapmadım. Çok sade bir pasta yapmak istedim. En iyisi adını ve yaşını yazmaktı:) Şeker hamuru ile kapladığım beyaz hamura harfler ile "Mert 3 Yaşında" yazdım.

Pandispanyanın tarifini Hünerli Bayanlar den aldım. Herçekten tek deneme ile muhteşem lezzetde bir pandispanya oldu. Yoğurtlu olanı yaptım. Pastanın içini de kivili ve muzlu yaptım. Pasta kreması olarak da Dr. Otker ' in sade pasta kremasını kullandım.

Kuzumla beraber doğum günü kurabiyesi de yaptık. Gittiği kreşin adına da uygun bir kalıp seçtik. :))) Kendisi de bu olsun istemişti zaten.


Kurabiyelerin yarısını çubuklu yarısını normal yaptım.



İyi ki doğdun canım oğlum. İyi ki hayatımızdasın. Hayatımıza kattığın renkler için, komik sözlerinle bilmiş bilmiş hallerinle bizi sürekli neşelendirdiğin için, çok vicdanlı bir çocuk olduğun için sana çok teşekkür ediyoruz.
Hep yüzün gülsün güzel oğlum:)





13 yorum:

neslihan dedi ki...

canım, oğluşunun doğum günü kutlu olsun,nice güzel yıllar geçirsin.pasta ve kurabiyeler harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Mink kuzunun yeni yaşı kutlu olsun... Hep birlikte sağlıkla yeni yaşlara... Sevgiler canım öpüyorum...

tatlihayat dedi ki...

Allah saglikli uzun bir omur nasip etsin mertcigime iyikii dogdun tatlimm

ilknur dedi ki...

Oğluna sağlıklı,mutlu,huzurlu,nice nice yıllara.......

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

allahım nice yaşlar nasip etsin nice yıllara
pasta da süper olmuş ellerinize sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Betül dedi ki...

Oy oy yerim ben o kuzuyu, kocaman olmuş. Ama Elif'ciğim, sen de bu sefer süper çalişmişsin, ellerine sağlık.

tatlihayat dedi ki...

aferin kiz pastasi harika gorunuyor

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Çok güzel olmuş pasta ellerine sağlık.
Kuzucuğa da ailesi ile birlikte nice mutlu yıllar diliyorum.

şule dedi ki...

Elif, Mert'e nice nice mutlu yıllar dilerim. Yüzü hep gülsün inşallah.. Kurabiyeler de pastan da gayet muntazam olmuş, ellerine sağlık..

hatice dedi ki...

Mert'e nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.

Pasta gayet güzel görünüyor. eline sağlık...

hatice dedi ki...

Mert'e nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.

Pasta gayet güzel görünüyor. eline sağlık...

Ayazma dedi ki...

Elifcimmm,
Oğluşcuğunun 3. yaşı kutlu olsun, sizlerle birlikte nice yaşlar kutlasın inşallah. Benim yerime de öp Mert'i.
Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.sevgiler. mutluluklar hep seninle olsun.
gül nida