28 Şubat 2010 Pazar

İyi Ki Doğdun Erk

Bu aralar Ceyda' ya çalışıyorum sanırım:) Ortadoğu ve balkanların esmer kulvarında en yakışıklı erkeğinin 4. yaş günü kreşte kutlanacaktı. Hasatlıktan gebermeme rağmen "Haydi Elif yapabilirsin" dedim ve kolları sıvadım. 4. yaş günü olacağı için üzerinde adı yazan kurabiyeler yaptım.

Yalnız kreşte kurabiyeler ile ilgili olan bitenler daha ilginç tabi:)
Kurabiyeler toplam 21 tanedir. Kreşte Erk' in sınıfında 15 çocuk vardır. Aileye 6 tane kalmaktadır. Kurabiyeler kreşe gider. Kreşte önce ailedekilerin birer tane alması rica edilir. Fakat kurabiyelere hayran kalan akrabalar "dur şundan halama dur kuzenime dur postacıya:))))" derken yarısını görütürür:)))) Kalan kurabiyeler öğretmenler tarafından "biz de alsak ama yemeye kıyamayız ki bunları" şeklinde sözler sarfederken küçük bir paylaşım daha yaparlar. Artık çocuklar da kurabiye yapan teyzeye sevgilerini mi yolladılar bilinmez:))) Kuzucuklar böyle olacağını bilseydim 30 tane yapardım. Kusura kalmayın artık:))))
Erk seni öpüyorum. Çok mutlu çok güzel bir yıl olur senin için inşallah...İyi ki doğdun:)



2 yorum:

angel dedi ki...

slmm cnmm harıkasın hayal gucune bayıldım.daha nıce yıllara diyelım...

OZAY dedi ki...

Ellerıne saglık canım.Cok guzel olmuşlar.Sevgıler..