12 Şubat 2010 Cuma

Daha Bebek Doğmadan:)

Arkadaşım Ceyda 2 ay sonra bir erkek melek getirecek dünyaya. Erk' e kardeş gelecek:) Ama daha bebek doğmadan bu da ne kurabiyesi demeyin. Şimdi konumuz bebeğin adı. Tutturdular bebeğe Borga diye bir isim koymayı. Yazımın sebebi budur. Borga ismini oylamaya sunuyorum. Ben pek tutmadım açıkçası. Değişik olduğunu kabul ediyorum ama sanki bi değişik söylenmiyor gibi. Ceyda' da aslında çok gönüllü değil. Artık sonucu doğum kurabiyelerini yayınladığımda öğreneceksiniz.


Bebek sağlıkla doğduğunda ona bu patiklerden yapacağız. İsim olayı işin şakası ama sağlıkla doğmanı hepimiz heyecanla bekliyoruz...


2 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

Borga değişik bir isim gerçekten.Sağlıkla doğsun da ismi ne olusa olsun bence çok önemli değil.Patik şek. kurabiyelerde hoş olmuş.
Oğlumun adaşı oğluşun Mert'in de geçmiş doğum gününü kutlarım.Nice yaşalar olsun.

Betül dedi ki...

Ben de daha önce hiç duymadım. Anlamı ne acaba?
Kurabiye çok şirin, kalıbı nereden aldın Elif'ciğim?