1 Ocak 2010 Cuma

Mutlu Yıllar




















Bu pasta tam 1.5 yıldır arşivde bekliyor. Bir türlü yapan arkadaşımdan tarifini alıp yazamadım. Üzerinde 2 yaz geçince ben de bu pastanın resmi ile mutlu yıllar demeye karar verdim:))
Yeni yıl;
  • Başarı
  • Sağlık
  • Mutluluk
  • Huzur
  • Bol kazanç
  • Bol yardımlaşma
  • Güven

ve daha bir çok güzel şey getirsin. Ben bu yazıyı yazarken geleck yıldan kendi adıma çok umutluyum. Hepinizin öyle olmasını diliyorum.:)))

Neşe dolu yemeklerle neşeli yıllar:)))

6 yorum:

Asiye dedi ki...

Elif'cim,sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum canım. Herşey gönlünce olsun

tatlihayat dedi ki...

harika gorunuyor arkadasimm agzim sulandi...

Betül dedi ki...

Yeni yılda herşey gönlünce olsun Elif'ciğim.

Öpüyorum.

birsence dedi ki...

sevgili neşeli sesler iyi yıllar..blogumu ziyaret edip beni yorumunla sevindirdiğin için çok teşekkürler...

Ayazma dedi ki...

İnşallah hepimiz için harika bir yıl olacak canım. :) Sevgiler :)

ceyt dedi ki...

Elifcim güzel bir yıl diliyorum bende sana.blogumda senin için bir ödülüm var canım.
kocaman sevgiler...