20 Ocak 2010 Çarşamba

Hala Oldum:)


Pazartesi günü merakla ve sabırsızlıkla beklediğimiz bebeğimiz dünyaya geliverdi. O da dayanamadı 10 gün erken doğdu:))) Sabırsız işte halasına çekti:) Halası 10 gün sonra görmeye gidecek ama bu akşam kurabiyelerini yaptı:))


Yarın kargoya verilecekler. Sonra da misafirlere ikram edilecekler...


Aramıza hoşgeldin Melih'cik. Seni çok seveceğiz:)



Her açıdan kurabiyeleri resimledim tabii:)




Daha minicik olduğu için bebek ayağı ve biberonlu şekilde yapmak istedim. Halası daha ne kurabiyeler yapacak :)))) Bunlar başlangı. halacım:)


9 yorum:

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Canım seni ve aileni tebrik ederim... Melih bebek sağlıkla, analı babalı büyüsün inşallah... Halası kurabiyelerle başladı daha kim bilir neler neler yapacak :))

Ellerine sağlık çok şirin kurabiyeler...

Kocaman öpüldün...

tatlihayat dedi ki...

ay cok sevindim canim allah anali babali buyutsun melihcik abinin coocugu oldu ay inanamadim zaman nasil geciyor:))

Ayazma dedi ki...

Elifciiiim,
Tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün inşallah. :)
Güzel, uzun bir ömür diliyorum Melihe..
Hayırlı olsun canım. :)

Filiz dedi ki...

Hayrılı olsun halası.
Halalar çok sevilir :)Mert de halaya düşkün.
Bende hala olacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. :)
Kurabiyelerde çok güzel ellerine sağlık.

Filiz.

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Sağlıklı ömürler versın RABBIM bebeğimize..
Huzurla iç içe mutlulukla yan yana yaşam sürsün her daım..
Sevgilerle...

neslihan dedi ki...

hayırlı olsun canım.Allah analı babalı büyütsün.sevgilerimle...

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

Ellerine sağlık halası...

zupice dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz. Sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah halası...
"Hala" olmak ayrı bir keyif. :)
Çok da şanslıymış Melihcik, kurabiyelerin güzelliğine bakılırsa...
Sevgiler...
EG

Yaren dedi ki...

Gözünüz aydin,hayirli olsun. Kurabiyelerde cok harika olmus.Bebekcik cok sansli böyle güzel kurabiyeler yapan bir halasi var.Birde kurabiyeleri beyaz renk yapmaniz cok güzel bir secim.Ellerinize saglik.Sevgiyle kslin.