15 Aralık 2009 Salı

Tropik Aromalı Sinangil Kek Unu ile Muffin

Dün elime ulaşan Sinangil unlarının kocaman paketinden bir sürü un çeşidi çıktı. Benim gibi bir kek canavarı tabii ki önce kek yapmaktan başlar olaya:))) Paketi açtığımda ilk dikkatimi çeken Tropik Aromalı Kek Unu nu denemek istedim. Muffin yapmaya karar verdim. Ertesi gün benim test ekibine ( iş arkadaşlarım) ikram edince hepsi çok güzel olduğunu yalnız aromanın biraz daha az olması tercih edeceklerini söylediler. Ama yumuşacık muffinlerin tadını çok beğendiler.
Malzemeler;
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağından 1 parmak az şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 paket vanilya
  • 1 orta boy rendelenmiş havuç
  • 2.5 su bardağı Tropik Aromalı (hindistan cevizi) Sinangil Kek Unu

Yapılışı;

Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın. Kalan malzemeleri ekleyip kıvam alıncaya kadar çırpın. Bu kek unları kabartma tozu içerdiğinden kabartma tozu eklemeyin. Muffin kalıplarına hamuru eşit paylaştırın. 175 derecede 18 dk pişirin. Afiyetler olsun.

5 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Elifciğim Tropik aromalı unu ben de çok merak etmiştim, hindistan cevizliyse bana göre değilmiş... Ama Sinangilin diğer un çeşitlemeleri birbirinden güzel... Ellerine sağlık. Kocaman sevgiler...

Filiz dedi ki...

Ne maharetlisin Elif'ciğim sen ya ellerine sağlık.

Filiz.

Betül dedi ki...

Ben de düşünüp duruyorum bu un çeşitleri hakkında. Ellerine sağlık Elif'ciğim.

Neşeli Sesler dedi ki...

Ayselciğim;
Bu unun da aroması baya bi yoğun.

Filiz ;
Valla napalım okurlarımız için elimizden geleni yapıyoruz:) maharetten değil:P

Betüş abla ;
Ben de bir tanesini denedim daha bir kutu var düşünmedeyim gerçekten:) Ama mantı açıcam gibi:)))

Adsız dedi ki...

canım benim sen ne yapsam zaten güzel oluyor ben şahsen bayılıyorum özelliklede tatlılarına :) iyiki çok yakın değiliz her akşam mertinde bahanesiyle sende olurdum.. muffinler harika görunuyor. ayrıca en son geldiğimizdeki kekin tadını hala hatırlıyorum ellerine sağlık.. öpüyorum Nuray :)