10 Aralık 2009 Perşembe

Izgarada Çupra

Mert' e balık yedirmek için akla karayı seçiyoruz. Bilmişliğinden napıcağını şaşırmış durumda. Büyük balık alıyorum "Küçük isterim" diyor. Küçük balık alıyorum "Büyük isterim " diyor. Oooffff:)))) Çocuğum 3 yaş sendromu geçiriyor sanırım.
İstekleri hiç bitmiyor. Bize özleminden ne yapacağını şaşırmış durumda. Akşamları hop oturtup hop kaldırıyor bizi:)
Akşamları gelirken gönlü olsun diye bişeyler götürmeye çalışıyorum. Genelde hoşuna gidiyor bu durum.
Geçenlerde aramızda geçen muhabbet;
Dindon kapı çalar ve anne gelir.
Mert: Bana ne getiiiidin. Bakiyim çantana ( ı yok literatüründe tüm ı lar i)
Ben: Mert bak sana şeker getirdim.
Bu konuşmanın ardından şekeri yüzüme fırlatıp
Mert: Akşama kadar bunu mu çaliştin? İstemiyom ben bunu
Diye bir cevap. Ne denir ki buna şimdi. Haklı çocuk. Akşama kadar ayrı kaldık bir sürü çalıştın getire getire bu kadarcık şeker mi getirdin bana diye isyanlarda:)))

Düzelecek düzelecek diye kendimi avutup tarife geçeyim en iyisi.

Tarif de öyle matah birşey olduğundna değil. Sadece bilmeyenlere püf noktaları vermek maksatlı yazılmıştır.
Hani şu gurme programları olur ya orda seyretmiştim. Izgarada balık pişirirken balığın için dışı güzelce fırça ile yağlanmalı. Tuz karabiber ekilmeli ve solungaçlarının altına 1 er tane sarımsak yerleştirilmeli diye izlemiştim. Ben de bu balıkları bu yöntemle yaptım. Sonuç perfect:)))

3 yorum:

fatma dedi ki...

çalışan annelerin bütün gün yavrularından ayrı kalmaları içimi sızlatır hep bir özlemle büyüyorlar ama herşey onlara iyi bir gelecek için ALLAH yardımcınız olsun

kizilciksurubu dedi ki...

Ah bu cocuklara yemek yedirmek anneler icin bir problem. Benim oglanlarla da ayni problemim var. Onlar da Mert gibi balik konusunda ayni tepki gösteriyorlar. Bir de taze fasulye yapsam niye kurufasulye yapmadin, kuru yapsam niye taze fasulye yapmadin diyorlar mi beni cildirtiyorlar:)
Neyse, balik cok nefis görünüyor bir de izgarada olunca nefis olmustur, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

mmmm misler gibi olmuş afiyetler olsun...Mertçik haklı... iremlemekanlar