12 Aralık 2009 Cumartesi

Gülbahar' ın Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Bu ara şeker hamurlu kurabiye yapmak konusunda seri üretime geçtim. Eski yaptığım kurabiyeler için epey bir methiye alınca pek bir hoşuma gitti doğrusu:)) Yine kurabiyeye konu olacak bir parti olunca Elif kolları sıvadı:)
Bizim yeğen Gülbaharın dün diş buğdayı partisi vardı. küçük prinçler 7 aylıkken biz çıkmaya karar verdik diyerek yola çıktılar. Eeee böyle parti yapılacak da yengesi onu kurabiyesiz mi bırakacak?


Hemen araştırmalara başladım. Bu sefer çubuklu kurabiye yapacaktım. Altına şık bir kase koymalıyım diye epey bir kase aradım. Sonra Mudo' da bu vazoyu buldum.


Diş buğdayına diş gibi kurabiye yapacaktım ama sipariş ettiğim kalıp önlük kalıbı çıktı. Sonrasında onu benzetmeye çalıştım ama pek bi şık olmadı. Sonra yine prenses elbisesi yapmaya karar verdim. Kurabiyeleri beyaz çalışıp kırmızı kurdalelerle süsledim. Sonuç çok şık.


Çubuklu kurabiye yapınca bir tepside pişmesi gereken kurabiyeler iki tepsiye çıkıyor. Bu arada bu yazı baskı kalıplarını iiyi almışım çok zevkli yazı yazmak:)))) Daha bir özel oluyor kurabiyeler.

7 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

TATLIM ELLERİNE SAGLIK COK CİCİC OLMUŞLAR YEGENİNDE DİŞLERİ HAYIRLI OLSUN İNCİ İNCİ DİŞLERİ OLUR İNŞ.,
SEVGİLER

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Becerikli Arkadaşım Merhaba ;
http://birseninmutfagi.com/
Ve
http://birdemliksohbet.blogspot.com/

Tarafından 15 aralık 2009 ve 15 ocak 2010 tarihleri arasında
"KEK KALIBI KULLANILARAK HAZIRLANAN TARİFLER YARIŞMASI " yapılacaktır.

Kendi kek kalıbınızı kullanarak veya SOFTBOWL kalıplarınız var ise onlar ile yapacağınız kek,pilav ,salata v.s. süslemesi yapılmış tarifler yarışması yapılacaktır.

SOFTBOWL kalıplarınız yoksa kendi kalıplarınızı kullanabilirsiniz.Ama kek dışındaki diğer tarifler için SOFTBOWL kalıplarımızı kullanmanız ve resimde yer vermeniz şarttır..

Yapmış olduğunuz tarifleri görselliğine önem vererek yayınlayıp tarifinide sitenizde yayınlayıp bizlere yorum bırakmanız yeterlidir..

Tariflerinizin resmini ve tarifini http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ sitemizde yayınlanacaktır.

16 ocak 2010 - 1 subat 2010 tarihleri arasında oylama yapılacaktır.

1 subat saat 14:00 de birinci açıklanıp hediye olarak SOFT BOWL KEK KALIPLARI gönderilecektir.

Ayrıntı için http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com / tıklayınız.....

Bu yazıyı okuyan tüm site sahipleri DAVETLİDİR....

SEVGİ dedi ki...

Kurabiyeler gerçekten çok şık.. Eminim tadı da nefis olmuştur. Benim gibi pastalara, kurabiyelere şekil veremeyen biri için oldukça yapımı oldukça zor görünüyor. Ellerine sağlık. Takip listeme ekliyorum seni.. Hoşçakal..

SerpiL dedi ki...

ay çok şirin ya çok profesyonelce harika

neslihan dedi ki...

küçük hanıma nice inci dişler:-)kurabiyeler harika olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle...

ESRADAN dedi ki...

ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH,GÜZEL GÜNLERİNİ GÖSTERSİN,İYİ AKŞAMLAR,SEVGİLER

Betül dedi ki...

Ne güzel görünüyorlar Elif'ciğim. Bu defa çok çalişmişsin, ellerine sağlık :))

Öpyorum.