8 Aralık 2009 Salı

Eylül Bebeğin İlk Yaş Kurabiyeleri

Cumartesi günü İş arkadaşım Şule' nin prenses kızı Eylül' ün ilk doğum günüydü. Haftasonu çalışma olduğu için katılamadım ama ilk doğum gününde özel bişeyler olsun istediğim için şeker hamurlu kurabiye yapmak istedim.


Şule ile "Yok gelmezsen ben hediyeni almam. Yok alırsın. Almazsan bozulurlar. Yok almam" diye ufak bir çekişme yaşadıktan sonra paketi masasına bıraktım kaçtım:) Paketi açtıktan sonra niye öyle ısrar ettiğim ortaya çıkmış oldu tabi:)

Eylül bebek pamuk gibi beyaz ve prenses kadar güzel bir bebek olduğu için Beyaz Prenses elbisesi ve Bebek Önlüğü kalıpları ile çalıştım. Kurabiyelerim de çok beğenilince amacıma ulaşmış oldum:)
Tekrar mutlu yaşlara Eylül...



5 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

elifcim ellerine saglık cok cici olmuş
eylül bebegede nice yaşlar dilerim

hatice dedi ki...

Elif ellerine sağlık, çok güzeldi ve şık olmuş kurabiyeler. Şule ayrılırken hediye olarak ikram etti kurabiyeleri. Ben tadına bakamadım ama Erkan tüm kurabiyeyi çabucak mideye indirdi. Lezzetli olduğunu da bu çok iyi gösteriyor sanırım :)

şule dedi ki...

Elif teşekkürler :) Aramızda geçen diyalogun çok kısa hali olmuş bu :)) Aynen dediğin gibi oldu, paketi açınca anladım :))

Ayazma dedi ki...

Arkadaşın ne kadar mutlu olmuştur. :)
Ben de Dilek diye bir arkadaşım var, ona yapacağım inşallah. :)

angel dedi ki...

canimm herzamanki gbi supersinn.eylul bebege hayirli uzun omurler diliyorum sevgilerle