8 Kasım 2009 Pazar

Küçük Zeynep' in Kurabiyeleri

Üniversiteyi ailesinden uzakta okuyanlar uzak diyarlarda kendine kol kanat germiş insanların kıymetini çookk iyi bilirler. Benim de okuldayken öyle bir yardımcı ailem vardı. Ne şanslıyım ki Onlarla tanışma vakit geçirme fırsatı buldum. Haftasonları özel yemekler yapınca çağıran, ben ısrarla olmaz desem de "getir kızım sanki elimde yıkıyorum, biz çay içene kadar yıkanır" diye çamaşırlarımı yıkayan, sıkışınca derdimi paylaştığım, bizimle beraber gülen, televizyon seyrederken hadi dansa diye yerinden hoplattılıp çocukca eziyetlerimize gülümseyerek cevap veren Füsün teyzem... Ne çok uğraştırdık seni ne çok sıkıntılar verdik sana kimbilir. Bak çoğul konuşuyorum cadı kızın Aslı' dan daha beter değildim heralde :))))

Okul bitmeye yakın balomuz olacaktı hesapta. Olmadı. Biz de birşeyler yapmadan bitirmek istemiyoruz tabi. Napcaz? Gene düştük eline Füsün teyzenin. Kocaman bahçeli bir evleri vardı. Kendi aramızda bahçede mangal partisi verelim diye kararlaştırdık. Karar verildi ama kim söyleyecek. Yalvarma işi kızı Aslı ile bana kaldı. Noollurr valla bak bişi yapmıcaz biyere. Hiçbiryeri kırmıcaz dökmicez söz nooollluurr diye yalvarmalarımıza dayanamadı ama son noktayı koymuştu gene. "İzin veririm ama ben de misafir olcam. Hiçbişeye elimi sürmicem. Kahvem dahi önüme gelecek. Sonrasında bahçe bile bile yıkanacak" :)))) Hayhayyy Füsün teyzeee:)) Bahçesinde 15 tane genci ağırlamaya izin verecek kadar da kocaman yürekliydi. Seni her an güzelliklerle hatırlıyorum teyzem...Tekrar çok teşekkürler.



E tabi o günlerin üzerinden yıllaarr geçti. Füsün teyzemin bugün 1 yaşına basacak olan dünya güzeli bir yeğeni oldu. Güzellik yapma sırası bende artık diyerek hasta olmama rağmen girdim mutfağa başladım şeker hamurlu kurabiyeleri yapmaya. Gece 12 de paketi hazırladım. Ertesi gün kargoya verdim. Kargo eline geçip de beni aradığında duyduğum o mutlu sesti zaten amacım. " Kızıımmm kafanı böle günlerle doldurma daha çookk lazım bu hafıza sana " diyerek güldürdü gene beni:))) Minik Zeynep iyi ki doğdun. Çok şanslısın ki Çok şeker bir halan var. Mutlu sağlıklı yaşlar olsun sana...