2 Kasım 2009 Pazartesi

Eskişehir

Meşhurr Eskişehir' i ben de görmüş oldum sonunda. Gide gide kışta soğukta gittik ama dostlarla olunca gönüller de bir olunca herşey gayet güzel oldu. Tülay Teyzemin yemekleri için bile haftada bir gün gidilir Eskişehir'e :)


Bazen plansız organizasyonlar daha iyi sonuçlar veriyor nedense. Cuma günü hadi gidelim deyip Cumartesi kendimizi Eskişehir' de bulduk. Çok şirin sevimli yaşaması kolay, küçük ve çok ucuz bir şehir.


Eskişehir park bahçe açısından oldukça zengin bir şehir. Heryeri sular parklar göletler bişiler bişilerle dolu. Belediye başkanlarının Melih Gökçek' le akrabalıkları var mı diye düşünmeden edemedim. Malum Gökçek de pek sever park yapmayı...

Ah ülay teyzemin muhteşem sofraları bana 5 kilo aldırmıştır 1 günde. Nasıl lezzetli şeyler yapıyor. Yemeklerin tariflerini ayrı ayrı yayınlayacağım. Hepsi çok lezzetliydi. Tekrar ellerine sağlık.

2 cadı bir de benim yaramaz oğlum birleşince evi resmen havaya kaldırdık. Ama canım Tülay teyze hiç güler yüzünü eksiltmeden uğraşıp durdu.


Çiğ börekler Papağan' dan. Çok beğendim. Sıcak sıcak hüplettik:)



Bilim Parkının içindeki korsan gemisi:)



Bilim Parkı.


Hava çok kötüydü resimlerim hep böle hüzünlü maalesef.



En komik yaı da bu mezarlık. :)))) Ankaraya dönerken Gordion diye tarihi bir yer var. Hadi bakalım dedik. Gittik güzelce 3 er liraları verdik içeri girdik. Adam demez mi mezarı burda da kendisi Ankara' da yatıyor:)))))) İlahi. Mezarı da iice çevrelemişler hiçbişey görünmüyor. Boşuna gitmeyin derim ben.

Şimdilik bu kadar:)
Bu arada hayranlarımdan sitemler duyuyorum ama üzülmeyin blogum hep aklımda da vakit yok maalesef. Düzelecek düzelecek. İyi düşünelim iyi olsun dimi:)

3 yorum:

Tombuk dedi ki...

Elifcimmm
Biz de geçen haftasonu Eskişehirdeydik. Ben de papağanda çiğ börekleri götürdüm. :)

:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:. dedi ki...

enfes leziz şeyler bravo valla ben bazen üşeniyorum değişik şeyler yapmaya tebrik ediyorum sizi

iremlemekanlar dedi ki...

Elfim keşke bizde uğrasaydık şu Tülay Teyzeye ne kadar güzel şeyler hazırlamış öyle :) karnımı acıktırdı doğrusu ellerine sağlık tülay teyzenin.sevgilerr