17 Kasım 2009 Salı

Avokado Salatası

Semranın yaptığı bu avokado salatasını ilk defa yedim. Avokado salata ?? garip gibi görünse de tadı çok değişik ve çok güzeldi. Değişik menüler hazırlamaktan hoşlanan yemek severler için ideal. Semra' dan tarifi mail ile istedim. Gelen cevabı yazıyorum:)))

Merhaba Elifcim aslında salatanın hiçbir esprisi yok sadece sarmısaklı yoğurt ve avokadodan ibaret.Avokadolar biraz olgun olacak kabuğunu soyup çekirdeğin dışındaki kısımı çatalla eziliyor.Sarmısaklı yoğurt karıştırılıyor.Ama sen daha süslü olsun dersen cevizide tarife ilave edebilirsin.Sizin için yaptığımda salatada iki avokado kullandım.

Yani yapımı bu kadar basit:) Afiyetler olsun hepinize.

2 yorum:

iremlemekanlar dedi ki...

Selam elif ne kadar güzel salata,Semra hanımın ellerine sağlık . Sana tavsiyem avokado her salatada kullan ben yeşil salataların içine doğruyorum şahane bir tadı oluyor nar ekşili sosla, zeytinyağıyla birde bunu dene bak göreceksin :)) sevgilerr

lemanice dedi ki...

hiç bilmediğim bir salata.doğruya doğru:)
ellerinize sağlık arkadaşının ve senin.sevgiler.