3 Ekim 2009 Cumartesi

İyi ki Doğdum:)


8 yorum:

Hülya dedi ki...

Mutlu yıllar Eliiiif.

tatlihayat dedi ki...

happy birthday to youuu iiyiki dogdun guzel yazilara devammmm

ceyt dedi ki...

Elifcim doğum günün kutlu olsun canım.sağlıklı mutlu huzurlu sevdiklerinle beraber nice yıllar yaşlar dilerim.
kocaman öpüyorum sevgiler..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara.Sağlıkla, sevdiklerinle güzel yıllar olsun.Sevgilerimle...

meraklıbeti dedi ki...

selam,doğum günüz kutlu olsun,sağlıklı ömür dilerim,sevgiler.

Sıcak Paylaşımlar-Aysel dedi ki...

Canımmm geciktim kusuruma bakma, Sevgi dolu sevdiklerinle dolu, sağlıklı, mutlu upuzuuuuuuuuun yıllar senin olsun... Kocaman öptüm...Sevgiler...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım benim biraz< geç kaldım ama yine kutlamak istedim nice mutlu yıllara canım...
İYİKİ TANIDIM SENİ
SEVGİLER

Ayse Pamuk dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım