28 Eylül 2009 Pazartesi

Bayramdan Kalanlar

Şu an gece olsa bile miss gibi deniz havasını içime çeker gibi oldum tekrar. Deniz gibi mucize var mı acaba ?



Bayramda memlekete gidemeyince Ankara'ya en yakın hem deniz hem balık olan Amasra'yı ziyaret ettik gene... Hava serin olmasına rağmen deniz kokusunu ciğerlerimize doldurduk geldik... Geldik ama resim yükleyelim derken blogger da sorun çıktı. Neyse ki bu gece allem kallem yolu ile yükleyebildim:) Yarınlara Allah Kerim:)



Bu sefer Amasra'nın içi yerine Güzelcehisar diye bir yerde kaldık. Kaldığımız yer sit alanı ilan edilmiş bu nedenle turizme yönelik çalışmalar yapılamıyormuş. Kalacak yerler kısıtlı hatta 1 tane diyebilirim. Yer muhteşemdi fakat işletmecileri pek tutmadık. Zaten amacımız sadece uyumak olunca pek de problem olmadı. Kladığımız yerin yeşillik gören yeri burası deniz manzarası çok güzeldi ama fırtınadan resimlerim pek düzgün çıkmadı maalesef.

Yıllardır Safranbolu'nun kuyu kebabını duyar dururum. Kaç keregittim yemek nasib olmadı. Bu sefer dönerken uğrayıp yedik. Et severlere tavsiye edilir. Yanına iç pilav ve Safranbolu bükmesi ile süper.



Bu da kuzumun bayram faaliyeti. Yapraklarla orman teması yapalım dedim bahçeden yaprak topladık falan filan ama uhu bitince "Benim işim bitti anne" diye çekildi kenara beyfendi. Annesi de çocuğu unutup kendi kendine devam etti. Ne zevkli işler yaaa ne şanslısınız çocuklar:) Simli kalemlerle boyadım Mert'in faaliyetini:)

4 yorum:

HÜLYA dedi ki...

güzel bir bayram tatili olmuş.. kuyu kebabını bende çok duydum ama yemedim gidersem kesin yiyeceğim. artık kurtuluşu yok...

sevgiler canım nice güzel tatillere

Tombuk dedi ki...

Elifcim ben de Amasra'ya gitmek istiyorum bir ara.. Güzel bir yere benziyor. :)
Blogger bu aralar çok fena cortladı hakikaten, ben mozzilla dan yapıyorum işlemleri, explorer bazen blogger.com u bile açmıyor çünkü.
Bir gün Mert'le tanışabilecek miyim acaba? Bir sonraki buluşmada lütfen görüşelim. :)
Seni çok öpüyorum, kendine iyi bak canım. :)

Meleğin Dünyası dedi ki...

Amasra gerçekten çok güzel bir yer.Bayram tatilini çok güzel değerlendirmişsiniz.Oğluşun faaliyetide süper.Biz bu tür faaliyetlere daha mı hevesleniyoruz nedir:)

Asiye dedi ki...

Elif'cim, deniz gibisi yok tabii. Güzel bir tatil olmuş. Olsun yinede Ankara'mız güzel :) Denizi olan şehirlerde insanlar yüzünü denize döndüğü için sırtını insanlara dönüyor. Biz öylemiyiz yaa :)) O minik eller ayrıca harika.
Güzel dileklerin için de teşekkür ederim canım. Görüşmek dileğiyle..