19 Ağustos 2009 Çarşamba

Doktor Kurabiyeleri

Bu kurabiyeler arkadaşımın eşinin uzmanlık kutlamaları için yapıldı. Kendisi kurabilerimiz eşliğinde uzmanlığını kutladı. Aslında konusu olan kurabiyeler yapmak istemiştik ama kalıp bulmak o kadar sorun ki:( Kupa şeklinde kalıbımız olsaydı daha anlamlı olabilirdi.

Ama böyle de çok beğenilmişler. Tadını da şeklini de çok beğendiklerini haber alınca değmeyin keyfime artık:)

Daha daha yükseldiğiniz günleri görmek dileklerimle diyorum. İş hayatında başarılar diliyorum Nurgül ve İsa Arkadaşlarıma.

E artık bikaç tedavimiz bedavaya gelir heralde:)))

6 yorum:

ceyt dedi ki...

merhaba Elifcim, çok uzun zamandır yoktum.tekrar buradayım.hepinizi çok özledim.
kurabiyeler çok güzel olmuş.ellerinize sağlık canım.aşağıdaki resimlere de bayıldım.çok güzel yerler var memleketimizde gezmek lazım.
kocaman sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

ELLEİRNE SAĞLIK CANIM KURABİYELER ÇOK ŞIK OLMUŞ...

SANA HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM CANIM. HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

Hülya dedi ki...

Çok güzel olmuş kurabiyeler Elif'ciğim,ellerine sağlık.

iremlemekanlar dedi ki...

vay beee dedirten kurabiyeler olmuştu elifimin ellerine sağlık nefissss oldu bir o kadarda hayran kalındı eşimin doktor arkadaşları tarafından :))Sen harika sınnn elif.... Eşim tarafından cevap: ömür boyu ücretsiz bakılır :) Allah hastalık vermesin . Seni kocaman öpüyorum darısı mertime diyorum inşallah hayırlı ramazanlar Ellerin dert görmesin ...

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

OO Elif'im işi ilerlettin valla sen de, ellerine sağlık canımcım...

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

OO Elif'im işi ilerlettin valla sen de, ellerine sağlık canımcım...